sobota 16. prosince 2006

SOBOTA - BLÁZEN, KDO SE NEMOTÁ!

Dneska by mělo na mém blogu bouchat šáňo!

Páč přicházím s dobrou zprávou a to, že se mi podařilo včera a dnes úspěšně složit tři zkoušky ve škole. Někdo by mohl mít dojem, že patrně studuju obor kosmetička podlahových krytin, soudě podle frekvence a intenzity přípravy na tyto aktivity. Ale opak je pravdou. Mám v merku cosi víc, snadné to není, ale jelikož nejsem vlastníkem iq dlažební kostky, tak s trochou štěstí se to dá zvládnout.

Šmrncla jsem se dneska přes vánoční trhy. Spousta stánků, v nich trhovci s vánoční krámama, tradiční nezdravé lahůdky jako klobásy a bramboráky, k tomu teplá medovina, pančovaná slíva a moravské víno... není divu, že někteří měli nakoupíno už k polednímu. K dokonalé iluzi předvánoční atmosféry mi tam chyběla jen trocha sněhu, ale poručit větru dešti zatím neumím, tak jsem se musela spokojit s drtivou inverzí, díky které jsem viděla hůř, než obvykle, takže jsem si nevšimla, jak jeden vánočně naladěný opilec háže kosu přímo vedle mě... naštěstí si to ve svém stavu ještě dokázal vyměřit, tak mě neohodil, zato já jsem do toho šitu našlápla...a vteřinu před tím, než jsem došlápla, mi sepnulo, co to tam na zemi leží, prudký pohyb končetiny stranou, ať se tomu vyhnu.. a ztratila jsem koordinaci a sekla sebou vedle té grcky... naštěstí aspoň vedle. Páč děti, co tam čekaly na vystoupení Ježíška u jesliček se u vánočního vystoupení určitě tak nepobaví, jak se smály mě...

No bóže, trocha pozdvižení. Nejde o život, nejde o nic, přežila jsem. Svršky k úhoně nepřišly, tělo drží pohromadě a tak můžou večer nastat očekávané bujaré oslavy mých školních úspěchů.

Sobota, blázen, kdo se nemotá!

1 komentář: