sobota 9. prosince 2006

CO JEŠTĚ NEVÍTE O SCHENGENU

Takže den potažmo večer nám hezky ubíhá... učení mi jde samo;-) úplně samo beze mě a taky mimo mě ;-)

No došla na kus řeči a koláče má věrná přítelkyně Jana.

Včera byla v Ostravě na Stodolní trošku si protáhnout kosti.. beze mě...já jsem totiž odpočívala po večírku s nataženou haxnou. Tak jsem dali pár cigaret a kafčo, já nějaké víno, ona nedostala nic, páč dojela koňmo. Ale co jsem se nedozvěděla: zabředli jsme nečekaně a zcela výjimečně do politických témat. A Jana, ta chytrá hlavička makovička, mi říká, že od roku 2008 tady bude ten sejšelský trojúhelník.... Tak to jsem na ni zůstala koukat. Japato? Sejšelský trojúhelník? A co to jako má být? A že prý volný pohyb osob! Tak v ten moment mi to docvaklo a hned jsem taky dostala záchvat smíchu! Schengenská dohoda!

S Janou se člověk fakt nenudí! Zvláště po tahu...

Žádné komentáře:

Okomentovat