pondělí 4. prosince 2006

ATMOSFÉRICKÉ PORUCHY

Dneska musí být zcela jistě erupce na slunci, nebo jiné atmosférické poruchy.

 

Půl dne mi nejel net. Při pokusu ho rozchodit se mi vytrhl jakýsi kabel z modemu ADSL a bylo to v prdeli... musela jsem zavolat našeho technika, ten se tady plácal asi hodinu a moje práce v kelu... to mě nažhavilo.

 

Pak mě teda štval už každý. Lidi měli nereálné požadavky, přicházeli naprosto v nevhodnou chvíli a já jsem myslela, že někdo z nás si dnešní den ale sakra dobře zapamatuje. Nakonec to odskákala jedna kolegyně, co přichvátala bez ozvání s jakousi smlouvou a přiblblým úsměvem a že se jí mám na tu smlouvu podívat. 30 stránek! Jenom! Chachá! Tak jsem ji poslala (slušně, ale důrazně) do míst, kde nejsou fakt žádný okna...

 

A pak přišla další paní na holení?: Uklízečka, ufňukaná, držela se za gágor a že ji bodá u srdce od soboty a nemůže dejchat... chápete to? Ja nemoct dejchat, tak jdu k doktorovi a nelezu do práce!!! Tak jsem ji setřela, co vůbec chodí do práce, když tu stejně nic neudělá a poslala jsem ji na vyšetření. Měla vražedný pohled...

 

Do toho mám hlad, protože jsem od rána neměla čas na něco jako oběd a taky mám chuť na cigáro. Od jisté doby si tady radši nezapaluju...

 

Mankote, co je to dneska za den??

Žádné komentáře:

Okomentovat