neděle 10. prosince 2006

TAKOVÁ...

.. a když tak přemýšlím, tak tenhle song Máří Madgalény je ten pravý: 

 

Mít rád bližního svého, co na tom je tak zlého?

Avšak já jsem v rozpacích, tělem svým jej hřát

nebo mám mu tvář, jen vzácnou mastí třít?


Hřích jak stín mě doprovázel, bez citů bez extáze

Je ten tam, dnes vyčítám, si ty spousty mužů z dávných dnů,

Zda soudí mě se ptám? - Na to se ptám


Nevím jak s ním hnout průchod citům dát

Je to muž, ne Bůh! Jako led chci tát

Na věky věků být pouze s ním! Proč se touhy vzdát


Znám dost mužů, jejich vášní, včem je však tenhle zvláštní?

Příčinou je vlastně on, že už nejsem hříšnou tedy tou co dřív

 a k pláči mívám sklon - mám k pláči sklon


Vím však, kdyby znenadání, zapomněl, co mu brání

a na mě sáh, mě uchopil, pak zřel by tvář mou v rozpacích,

Jen pouhý sen by zbyl jen sen by zbyl, jen sen by zbyl...

 

...škoda, že je to právě jenom song... anebo ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat