úterý 19. prosince 2006

VÁNOČNÍ HOST

Tak a od ledna máme nového kolegu. To je zas materiál... Byl tu, prohlídl si náš staff a pronesl, že za náma bude chodit na kafe. No to určitě! Jeden takový už tu byl, půl pracovní doby vysedával, dělal chytrýska.... chytračil, chytračil až dochytračil. A právě nám z dálky mává, páč odešel, že se mu tu nelíbilo... chtělo se totiž po něm, aby pracoval...

 

A vánoce se blíží kvapem! Asi bílé nebudou... Sice tady lítá snížek, fakt snížek, ale má frekvenci jedné pidivločky za minutu... některým už doma svítí stromek, já jsem ještě nezjistila, jestli je jehličnan dosud v mém držení... dneska vyrážím do sklepa vyzbrojená kasrem a svazkem klíčů... to kdyby tam probíhala zase nějaká předvánoční veselice...

 

Jinak na mě vánoční atmosféra zatím moc nepůsobí. Jen tak dál. Páč vím, že až zapůsobí, tak mi moc veselo nebude.. letos mám vyhlídky! Ty nejlepší... budu na vánoce s našima... Zas budou do mě vrtat... Chtělo by to nějakého vánočního hosta... Lákala jsem starou tetu, že pro ni dojedu, ať stráví vánoce u našich, že by tam tím pádem byl i jiný objekt zájmu, než jen já, ale jí se nějak nechce.. bodejť v těch letech... ještě k tomu mi otec sdělil, že bychom ji patrně museli nosit po schodech nahoru a dolů (páč naši bydlí v domku nahoře, ale dole mají wc - jak chytré!). Tak abych to tlumočila, sice řekl MY, ale myslel MĚ! Táta má špatné záda a mamina zas nohy, tak hádejte, kdo by dělal šerpu? Je sice lehoučká (váhou tedy;-), jenže z důvodu nošení tety bych se u našich musela zdržet minimálně do středy, než půjdu do práce. Jak to tak vypadá, tak tetička bude sedět ve svém kvartýře...

 

Tak nad tím přemýšlím... pak se radujte. Pod stromkem fusakle a papuče, další přítel kniha (ten nesmí nikdy chybět, víme), možná nějaká kosmetika, když si na mě vzpomenou ségry... nejvíc ocením klasické tuhé mejdlo. Tak nevím, jestli jim všem šibe, každému říkám, že ho NECHCI, ale už ho mám doma půl skříně, páč ho od dob, kdy vyvinuli sprchové gely a tekuté mýdla, nepoužívám, ale žádná nadílka se neobejde alespoň bez pěti kousků. To jsou takové ty akční balíčky. sprcháč a dva tuháče. Kámoška mi jednou dala cennou radu, ať ho přistrouhnu do pračky k pracímu prášku. Vo to nic, co bych nepřistrouhla, že jo? a zrovna celou kostku...Jenže to začalo hrozně pěnit, až jsem měla obavu, že jsem odrovnala dočista pračku... přežila to bez úhony, pěkně vyvoněná, jenže to prádlo strašně divně smrdělo...tím mydélkem...  podobně jsem se vydrbala i s Lanzou s přídavkem mýdlového prášku! Akční cena, velké balení, 50 % sleva, tak jsem to teda koupila, dvakrát v tom vyprala, když jsem v tom šatstvu vyšla mezi lidi, hanba mě fackovala, páč to smrdělo jak tchoří kožíšek, nebo spíš žláza;-)... tak jsem to za půl roku to nechala stát u popelnice, jelikož montérky či jiný pracovní oděv doma nevedu a nic jiného se v tom vážně prát nedalo...ani aviváž to nezachránila. Prostě to mělo sílu jak helvétská víra...

Žádné komentáře:

Okomentovat