neděle 10. prosince 2006

VÁNOČNÍ ODÉR

Jelikož se o mě pokoušela mírně chandrová náladička, tak jsem si pěkně nastolila doma vánoční atmosféru.

 

Zapálila jsem adventní věnec, co mi udělal David, akorát jsem trošku neodhadla směr větru, když jsem otevřela ventilačku a ten věnec umístila na stolík pod ním... sváteční lajntuch je v pánu! Knoty svíček chytly směr šejdrem a vosk mi na tom lajntuchu vytvořil krásné mapky... no tak ten pude i s mapkama... jelikož rady typu: látku od vosku dejte do mrazáku, vosk sloupněte a pak flek přežehlete přes piják mám vyzkoušené a nezabírají. Navíc piják jsem viděla naposledy ve filmu Marečku, podejte mi pero...

 

Taky jsem si tady udělala voňavé ovzduší, v šuplíku jsem našla od loňska balíček františků (chyběl jen jeden a já bohužel za rok zapomněla proč...) a zažehla jeden exemplář. Rázem byl v kvartýře puch jak od ropuch, dostala jsem z toho záchvat kašle a dvě hodiny se to snažím marně vyvětrat ;-)

 

Ještě jsem nastražila na ratanovou polici malinký vánoční stromek! Je to ohromný kýč, tak jenom pro dnešní den... zítra ho asi vyhodím. Chybí mu dvě části odnímatelného podstavce, na jedné noze stát odmítal, tak aby chytl jakousi rovnováhu, tak jsem ho zapíchla do veselého žlutého květináče. Vedle něj se usadil přítel medvídek Teddy ve vánoční čepici, jehož původ je mi neznámý. Vůbec jsem nevěděla, že ho mám doma. Ale je miloučký, tak toho určitě nevyhodím.

 

A ještě něco pro potěchu ucha i ducha - vánoční písně! Klasickými koledami nevládnu, ale mám cd Vánoční klíčení, exkluzívní výběr z hodně dávných dob, ale pár kousků se mi tam hodně líbí, a páč to cédé mám už jakýsi pátek a tím pádem to znám zpaměti, tak si i prozpěvuju ;-). Střídám s Jesus Christ Superstar...

 

Chandru jsem zahnala! A vánoce můžou přijít!

Žádné komentáře:

Okomentovat