úterý 12. prosince 2006

Z LAZARETU

Krátké hlášení polního lazaretu:

 

Orle, tady hnízdo!

 

Hele, tak nám začalo sněžit...

 

Dneska jsem jak prase po třetí ráně... už NIKDY nejdu na drink s Janou v pondělí... Jsem nevyspaná, bolí mě v krku, jak jsme hulákali, oči mám jak angorák a vypadám tak nějak divně... nejspíš bych to připodobnila jako rajče.... Zdravá lesní barva je ta tam! Nevím, zda ze zimy nebo je to následek té včerejší akce, v každém případě jako moučný červ vypadám myslím líp...

 

Byl tu pan Té, mokrý jak myš a donesl mi pomeranč. Je to zlatíčko, páč vitamíny jsou třeba. Včera se také zúčastnil kulturního programu, šibal;-) Tak dneska je na tom obdobně jako já...a jde teprv vytvářet hodnoty!! To je ale pašák! ;-)

 

Tak zatim konec spojení, orle! Howgh (řeklo Hnízdo) ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat