pondělí 8. ledna 2007

PŘÍJEMNÝ ZAČÁTEK NOVÉHO TÝDNE

Tak co nás to zas potkalo? 

 

Včera zarána, když jsem otevřela dveře do budovy, kde ráčím pracovat, mě přes nos praštil velmi mírný, leč nepříjemný zápach... zavětřila jsem, ale nic zlého netuše, pokračovala jsem známou trasou ke své kanceláři... čím blíž jsem jí byla, tím horší puch byl... už mě napadlo, zda po vzoru Tří mužů ve člunu od Jerome Klapka Jerome neschoval někdo někde poblíž sýr, připomínající odérem zesnulé nemluvně... ale nic takového.  Ohnisko puchu se k mému zděšení nacházelo přímo v mé kanceláři! Jenže! Žádný romadúr ani nic podobného (to by bylo ještě docela v klídku)... Uklízečka v pátek při luxování vytáhla ze zásuvky šňůru od ledničky, ve které měla jedna kolegyně schované před pažravými rodinnými příslušníky na mražáčku maso na horší časy a zapomněla ledničku znovu zapnout. Kuřecí stejky, křidýlka, vepřovou panenku, plecko... všechno v kejdě, hezky to přes víkend laxně proteklo výparníkem a šprušlama, lidově řečeno, do pondělka zbyl jen smrad. Lednice na týdenní větrání, koberec na vyhození, osazenstvo kanceláře na vývrat a k tomu přiotrávené hnilobnými výpary...ta kolegyně, co má pracovní stůl před momentálně indisponovanou lednicí, seděla celou směnu se šnuptychlem u nosu... a já se radši průběžně vzdalovala z místnosti....

 

Včera byl vůbec fajn den;-) Takhle včera večír večírek s PanTérem. Tak jsme se vycajchnovali. Nevím, proč ty večery tak rychle utíkají, hlavně, když za něco stojí... tak hodiny se nesledovaly, že áno, a já spala opět zdravou hodinku....

 

No, ale za každý dobrý skutek spravedlivá odplata, víme? Tudíž za chvíli půjdu do práce, kde zajisté podám vysoký výkon... A moc se tam těším, fakt hodně;-(

 

Tak čest práci!

Žádné komentáře:

Okomentovat