neděle 14. ledna 2007

CHCE TO ZMĚNU

Tato noc mi dala to, co předchozí mi vzala;-) Vyspala jsem se překrásně. I sny byly! Leč, samozřejmě už nevím, o čem se v nich pojednávalo...

 

Jana nakonec přišla, v jedenáct hodin i s proviantem. Víno jsem odmítla a to ostatní, jako žlutý meloun, rajčata, okurky, sýry, tak to jsem pozřela s velkou opatrností. Brzo se šlo ovšem spát, nevydržela jsem ani do půlky filmu na DVD.

 

Pořád jsem měla takový divný pocit, že když píšu na kompu, někdo za mnou stojí a hledí mi přes rameno. Ale ne. To jen maminin výhon africké kopřivy fialové barvy, co měl zapustit ve vodě kořínky a stát se de facto novou rostlinkou, nejen že kořínky nezapustil, ale navíc celá kopřiva kompletně zčernala (to je to tušení stínu za mými zády), ve vodě plavou jakési chrchle, tak vypadá, že zahnívá a je po parádě!

 

K mamině dneska jedu, jako každou neděli. Nějak se mi tam nechce, život začíná být poměrně stereotypní, pořád stejné věci a s tím budu muset něco udělat. Chce to změnu.

 

Dneska nad tím budu přemýšlet.

2 komentáře:

  1. když se stává život stereotypní udělej změnu, a můžeš začít nenápadně ... třeba si změn¨ˇn šablonu na bloguje a ono se to rozjede ...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem nějak zatím nic nevymyslela... Šablonu tady měnit nebudu, to by asi nebylo to pravé ořechové… docela se mi líbí a navíc ten týpek za psacím strojem – to jsem celá já!;-)

    OdpovědětVymazat