neděle 21. ledna 2007

A JE DEFINITIVNĚ PO VÁNOCÍCH

Konečně jsem se odhodlala vymýtit z bytu vánoční stromek, i když mamina říkala, že správný vánoční strom má vydržet do Hromnic. Vo to nic, ten můj by klidně vydržel i do příštích či přespříštích vánoc, pěkně stále zelený štramák, plný jehličí, co nikdy neopadá, jen pes někdy odkousne nějakou tu baňku a odnese si ji do pelechu... Jenže! Vzhledem k tomu, že můj byt má rozlohu 37 metrů čtverečních, ukusuje mi ten stromek z mého i tak malého životního prostoru, takže už je odstrojen a nachystán k transportu do sklepa. Sklep je místo v našem baráku, kam nechodím ráda, páč naše sklepy jsou rozlehlé a v temných zákoutích může čekat nejedna osoba s nekalými úmysly.

 

Docela nedávno jsem byla nucena tam zajít pro nějaké hebla a kousek od mé sklepní komůrky, za rohem, nevěřilo mé oko, na co se to kouká... bejvák! Stůl, olezlé křeslo s vyčouhlýma pérama, flekatý otomán s rozpáraným čalouněním, na zemi kostkovaná děravá deka a pod stolem tři prázdné flašky od špiritusu! Jen ten nájemník chyběl. Asi byl někde na nákupech;-). Zajímalo by mě, kdo to tam u nás přebývá, když klíče od vchodu by měli mít jen nájemníci. Že by nějaká ženská vyhodila nevěrného chlapa? To se mi nezdá, že by zrovna do takového brlohu šel nocovat. Spíš nějaký bezďák se někde dopařil ke klíčům a teď tam kvasí... no, radši jsem odtud rychle vycouvala a sama už tam nepudu...

 

No tak už to mám za sebou. Bejvák už tam není. Ale zato... kdo to tam blil? Kdo to tam zvracel? Snad nějaký soudruh, co ze schůze se vracel....

1 komentář:

  1. hele, aspoň víš, kde máte sklep. Já tady bydlim už skoro půl roku, hned v srpnu jsem dostal klíčky od sklepa. Teď jsem tam poprvé potřeboval něco dát a prostě jsem tu místnost nenašel...:)

    OdpovědětVymazat