středa 8. listopadu 2006

TO JE ALE HODNÝ PEJSEK!

No, na každém dni se najde chybička na kráse...

Hnulo se ve mně malinko svědomí, tak takhle o polední přestávce si to hrnu domů zkontrolovat, jak to tam vypadá, jestli je všechno v pořádku, barák stojí, psík je zaopatřen... ve dveřích jsem myslela, že mě omejou... obývák dokořán a v něm, přímo uprostřed - hnízdo! Teda, aspoň to na první pohled jako hnízdo vypadalo... na druhý a bližší pohled jsem zjistila, že můj drahý psík se jakýmsi záhadným způsobem dostal z kuchyně, kde má pelíšek, do obýváku, kam si postupně nanosil všechny jemu milé věci z kuchyně: slámové prostírání ze stolu, solničku, pepřenku, kostičky, pískací hračky, taky někde vyčenichal wobenzym, co ho mám doma už pár let na semeno... a všechno to rozhryzal a smíchal na koberci barvy natural beige do nechutného chumlu, v jehož prostředku si hověl a civěl na mě psíma očima.... to je ale hodný pejsek!

Já jsem své oči obrátila v sloup, psa vytáhla z jeho nového bytečku, šupajdil hezky do kuchyně, kam patří, obývák jsem rezignovaně zavřela a radši se odebrala zpátky do práce... myslím, že ten úklid mi neuteče, páč to za mě stejně nikdo jiný neudělá... a ten můj psík, ten má velké štěstí, že mám dneska happy day. Jinak by to mohlo dopadnout jak v té písničce, jak pes jitrničku sežral, docela maličkou, kuchař ho přitom přistih, klepl ho paličkou.........

BTW. Jestli sežral ten wobenzym, co to tak se psem může udělat??

Žádné komentáře:

Okomentovat