pátek 10. listopadu 2006

JEŠTĚ SE UVIDÍ

No, přátelé, na to, že je pátek, žádná velká hitparáda.. jsem ubitá jak moucha pod čepicí, chce se mi spát a to mě čeká ještě cesta do Zlína, kde máme s Hanou realizovat nějaké nákupy... dnešní den má své kouzlo: mám pocit (možná se mi to zdálo), že jsem nespala ani hodinu. Šla jsem spát v půl druhé a budík byl na půl šesté. V noci mi nešel vypnout za nic na světě mozek, tak jsem prostě neusnula. To se mi někdy stává. Ráno teda procházka hezky na čerstvém povětří 20 minut do práce, to mě aspoň probralo, pak 7 hodin v práci.

Původně jsem měla jet v poledne do školy, jenže jsem byla v práci sama, tak to prostě nešlo. A teď sedím doma a vyčkávám příjezdu sběrného vozu, který vykupuje vykopávky. Tam nasednu a jedu... budem spolu s dalšími podobně postiženými vyklopeni někde před interšpárem, tam já osobně možná utratím poslední peníze, co ještě mám a pak se půjdu pěkně rozveselit na oslavu Haniných jařin (už se dožila Kristových let plus něco málo grátis k tomu). Tak doufám, že to bude stát za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat