sobota 11. listopadu 2006

PODIVNÝ KRÁM...

V čase oběda se sunu ke kompu něco málo písnout... v čase oběda zásadně neobědvám, obědvám - li kdy vůbec.

No řeknu vám, jsem docela zklamaná těma včerejšíma nákupama... peníze, co jsem měla na dárky, zůstaly pěkně do foroty, páč tam neměli nic, co by stálo za jejich vytáhnutí z prkenice. Koupila jsem jenom víno, které se nikdy neztratí, slané mandličky, brambůrky a pár vitamínových bomb jako grepíky a mandarinky. A to jsem ve špáru s Hanou pobyla hezké 3 hodinky našeho života... kdybych vyběhla u nás do Kauflandu, tak mám za půl hodky vymalováno i s cestama.

Jenže Hanča si chtěla koupit knihovničku ve skandinávském nábytku. No... nakonec... řekla jsem si, že by nebylo  od věci nějaké nové heblo do mojí kuchyně, páč tam mám hodně málo místa a jen čekám, kdy se linka ze zdi utrhne a pěkně mě pošle pod kytky... tak jsme to šly okouknout. Tedy nevím, co si kdo představí pod pojmem skandinávský nábytek, já osobně třeba betelné postele a skříně z masívu, ne zrovna levné, ale zato kvalitní a fakt supr. Ovšem! Toho, co jsem uvedla jako mou představu o skandinávském nábytku, tam měli hodně hodně poskrovnu. Zbytek prodejny zaujímaly kusy z lamina, vesměs ve slevě a bylo to HROZNÉ! Osobně - nic proti laminu. Ale proč se do háje tváří jako že je někde od Islandu??? No ne? Do kuchyně bych nějakou skříňku z lamina klidně šoupla -ovšem v žádném případě ne z tohoto kšeftu. Páč navíc prodavačka byla příjemná jak osina v prdeli, vykecávala se u pultíku s nějakou kámoškou a vůbec ji nenapadlo kupříkladu přijít za náma, usmát se a zeptat se, co bychom chtěli...A TO JSME TAM BYLI JEDINÍ ZÁKAZNÍCI! Tak Hanča pěkně vždycky si udělala kolečko po prodejně, mrkla, co by tak jako stálo za to a hezky šupajdila za ní. Ta relevantní osoba přišla, podívala se, o co je interest, zase se odnesla k pultu podívat se, jestli to je skladem, zavolala že tedy NENÍ a zase usedla do kukaně. Tak jsme obkroužili celý obchod. Mohla říct zrovna, co nemají, protože toho, co měli, bylo fakt poskrovnu...hodně divný přístup... Radši jsem se vzdálila, páč tohle na mě není, paní bych asi řekla něco docela nelichotivého a nechtěla jsem jí kazit vidinu víkendu. Ale Hana nakonec bábě ten kšeft udělala, zakoupila totiž hned dvě hebla z lamina. Sice ve slevě, ale kšeft je kšeft. V nábytku budou vánoční prémie... ovšem já bych si tam nekoupila nic. Ani desku na maso, kdyby ji tam prodávali. Kvůli té osobě, co si říká prodavačka. Nejsem totiž hlupák, svoje prachy utratím tam, kde se mi bude líbit. PROTOŽE JEDINĚ KDYŽ MAJÍ HLUPÁCI PRACHY, TAK MAJÍ NĚKTEŘÍ KRAMÁŘI ODBYT...

Žádné komentáře:

Okomentovat