středa 8. listopadu 2006

ŠTĚSTÍ JE TADY A TEĎ

Dneska máme ale vyvedený den! Ani nevím, proč, mám takovou dobrou náladičku... včera probíhalo dobíjení bacila v restauračním zařízení prostřednictvím tří čajů s hruškovicí.. slivka už tu byla, rum taky a vyzkoušet se má všechno, ne? A byla to dobrá zkouška! Je pryč! No fakt! Nekecám!

Tak asi proto jsem tak v pohodě. A BTW: Ráno jsem jela městskou dopravou do práce. Ani jsem netušila, kolik důchodců tady žije a využívá tento dopravní prostředek. Bylo mi líto těch starých pánů a paniček a najednou jsem si uvědomila, že mám ještě sakra daleko do toho stadia, tak proč být smutná? ŠTĚSTÍ JE TADY A TEĎ! Mít ještě víc času, bylo by to ještě lepší..... život není zas tak dlouhý a některýma aktivitama, především tedy prací si ho ještě hezky zkracujeme, ale zase máme peníze na zábavu a na to, aby nám bylo fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat