čtvrtek 30. listopadu 2006

CHYSTÁ SE OSLAVIČKA!

Byla jsem venku. Je tady docela pošmourno, ale zase se člověk může zatáhnout za zips bundy a do čela stáhnout kulicha... a nikdo si mě nevšímá. Takže se mi to líbí.

 

V sobotu vypukne u našich menší domácí oslavička, tak přemýšlím, co bych za lahůdky asi tak mohla koupit k jídlu. Nemám, fakt NEMÁM tyhle věci ráda. Oslavičky. Mamina vymyslela geniální věc. Hromadná oslava. A ještě k tomu před termínem. Páč ségra, narozená stejně, jako já, má jediný volný den a to je zrovna tahle sobota, tak doma budem povinně juchat. No, docela mě s tím dostala, páč jsem měla jet v sobotu do školy, v případě, že by škola odpadla, tak jsem tento termín měla nachystaný jako náhradní pro výlet k tetě. A teďka tohle!

 

Zkoušela jsem protestovat, ale k protistraně se přidala ještě druhá ségra, co má malého hroznýše ve věku téměř jednoho roku a to bude další spoluoslavenec. Jdu do vývrtky... Musela jsem se podřídit většině, páč by mě utloukli čepicí. Připadám si jako by mi bylo 15 let a ne víc jak jednou tolik... takže dneska půjdu nakoupit laskominy, ať se gratulanti pomějou a sobě koupím nějakou tu láhev vína (radši rovnou dvě), ať to tam přežiju...

 

Beztak dary budou kvalitní - jako každý rok, představující utěrky, ručníky a podobné praktické věci hodné novomanželčiny výbavy, akorát že u mě pláčou na nesprávném hrobě, páč mám stále silnější dojem, že už nikdy se žádná svatba konat nebude. A možná ani podobný svazek...

 

Ale přece jim nebudu kazit radost ne? Ani brát iluze. Dyk je to jednou za rok...a to se snadno přežije!

2 komentáře:

  1. no taková domáci oslavička to je fajn ne? ja to taky moc nemusim ale zase se člověk vidí s rodinou a \"postrojí\" se nějakou tou kořalkou winkem :) zapantátuje si prostě jíízdaáááá :))))

    OdpovědětVymazat
  2. .. chachá! to se teda přistrojím! wotonic! rodinku vidím co týden, takže to nebude vítání z vojny po letech:-)nu což.. když to musí být ;-)

    OdpovědětVymazat