pondělí 20. listopadu 2006

CO ŘÍKAJÍ HVĚZDY

Dneska mám hodně zajímavý horoskop.

Blíží se chvíle v běhu dne, kdy pocítím, že se mě jakýsi tajemný člověk snaží manipulovat tak, aby mě ovládnul! Varování od hvězd zní, že si musím dát majzla, páč se nejedná o žádné tajemné síly, je to jen nepěkné využívání mojí naivity v peněžních nebo osobních otázkách! Mankote. Tak mě se týkají pravděpodobně ty osobní otázky. Páč peníze a strach jsem nikdy neměla. Zato naivní jsem až až.

A pozor, další rada pro dnešní den: prý mám raději rozvíjet svůj nový a krásný milostný vztah a pak budu mít neskonale příjemný pocit! Jakýžeto vztah? Milostný? A ještě nový? Jak NOVÝ? Možná mi něco uniklo....

Ovšem, taky je možné, že jedno s druhým souvisí. A v tom případě nic rozvíjet nebudu a aspoň zabiju dvě mouchy jednou ranou.

Vyhnu se otevřené zlomenině srdečního svalu a ušetřím nervy a plácačku.

Žádné komentáře:

Okomentovat