čtvrtek 23. listopadu 2006

JE MI SQĚLE - ZATÍM...

Krásný den!

Dneska jsem se konečně vyspala! Šla jsem totiž do sebe a vzala si na dnešek volno. Jako abych se zodpovědně připravila na zítřejší den D, kdy zúročím své nabyté zkušenosti pro úspěšné absolvování zkoušky. Zítra ve 3 prosím držet palce.

Včera večer jsem ještě nečekaně zašla na čajík s Janou a s Ním.

Cítila jsem se docela mizerně, spánkový deficit a únava udělaly své a v putyce jsem to párkrát nenápadně rozdýchávala. Pak mi byl doporučen a následně doručen jeden panáček, tak jsem ho zlehka popíjela a pomohlo to. Krevní oběh se rozběhl tím správným směrem a i plíce zafungovaly podle doktorských knih. Jana dávala k lepšímu historky ze svého života, takže o zábavu nebyla nouze a nemít za sebou dva schody a tím riziko rozbité hlavy po pádu ze židle naznak, válím se chvílema pod stolem.

O půlnoci jsem to zabodli věrni heslu že v nejlepším je třeba přestat a šli domů.

Ráno mě v posteli vedle Něho čekal jeden malinkatý, ovšem těžce nadržený a žárlivý pejsek (teda fenečka!). Jasně, psíci mají taky své potřeby, ale proč místo tvora své rasy volí moji nohu, to teda fakt nevím.... Dostala akorát po prdeli, psí holčička a pak se musela spokojit s tím, že na nás zpoza peřiny valila svoje obrovské oči a občas přiskočila, aby někomu olízla nos nebo ucho... hezký začátek dne (v poledne).

A už končím páč škola volá. Doufám, že celý den budu stejně v pohodě... Nazdar.

Žádné komentáře:

Okomentovat