pondělí 1. října 2007

STUDENÁ SPRCHA

Dnešní den zdá se mi býti poněkud nešťastným.

Ne, nic zásadního zlého mě nepotkalo, jen celkové události dnešního dne se zamotaly v jedno naježené klubko:-(. Jsem unavená a ještě k tomu otrávená.

Od půl osmé do pěti bez přestávky v práci. A žádné lehárko, kávička, palačinka!:-). Spíš se mi brzo zavaří mozek. A než to nastane, aspoň se ve mě začala vařit krev.

Dostala jsem dnes maila, z kterého čišela zlost. Jednoho kolegu, řekněme trochu níže organizačně usazeného, jsem poránu požádala, aby mě informoval, jak pokročil v jistých věcech, jež mají zásadní vliv na provoz naší kolben daněk. Chlap se zjevně špatně vyspal, nebo se mu zavařil mozek dřív, než mě, protože mi mimo jiné napsal, že ho celý management včetně mě sere. A to doslova.

A jaký měl pro použití tohoto kalibru argument? Impozantní. Prý, když je vstřícný a má pro každého pochopení, tak ničeho nedosáhne. Tak použil, řekněme, nevhodný výrazový prostředek:-). Tak nevím, co čekal. Jestli nějakou pochvalu případně finanční ocenění...

Taky mívám tyhle stavy. Taky bývám naštvaná a nejradši bych se vším sekla a práskla za sebou dveřma. Seřvala lidi na tři doby a řekla jim, co si o nich leckdy myslím. Jenže vím, že to nejde. Člověk si to prostě nemůže dovolit. A když to nezvládne, tak musí počítat s tím, že následky si ponese sám.

Měla bych být naštvaná? Zvláštní. Vůbec nejsem. Spíš mě to hodně mrzí. Právě od tohohle člověka bych to nikdy nečekala...

15 komentářů:

  1. presne tak, clovek si to nemuze dovolit do te doby, nez mu praskne hlava... vitej do klubu:)

    OdpovědětVymazat
  2. no diky za support:-D me zatim este nepraskla. drzim se. zatim:-)

    OdpovědětVymazat
  3. drz se. a kup si cinsky koule, nebo jeste lepe, inteligentni plastelinu. pomaha, fatk!:)

    OdpovědětVymazat
  4. cinsky koule bych tu nekde snad i mela mit!

    OdpovědětVymazat
  5. mykee, a nebyly by lepší venušiny kuličky??? :)))

    OdpovědětVymazat
  6. hmmm, zvažuji obě možnosti, ale myslím, že nejlepší by byl stejně pořádnej chlap s gulema, ale hned tyhle myšlenky zaháním a odcházím spořádaně do práce, přeju den lepší než ten včerejší ...

    OdpovědětVymazat
  7. tož a co rumba koule? takový milý kompromis... :-)
    leč vážně - lexulko, drž se, vydrž...
    chutě poslat někoho ze spolupracovníků tam, kam chodí jen celník s baterkou, a to včetně nadřízených, ale většinou se udržím... Většinou...
    Ty se taky drž!

    OdpovědětVymazat
  8. ...možná by bylo zajímavé přeposlat tento pracovní mejl všem, co je jim určený - tj. celému managemantu (samozřejmě s tím, že o tom budeš informovat autora). A reakci a odvedu (neřku-li vendetu) nech na nich!

    OdpovědětVymazat
  9. ver mi, ze to neni dobry napad:-) ale diky, hanysku

    OdpovědětVymazat
  10. za support! ty me taky vzdycky potesis. a jak se ti odjizdelo z mahren?? hodne sil do pracovniho tydne chi:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepší kule jsou ty, co jich máš plnou ruku!! Teda když to jsou trumfy - v mariáši samozřejmě:)) tenhle pocit máme leckdy všichni. Někdy je to ten up a někdy je to ten down, co nás s..e a evidentně máme občas všichni zavařeno v hlavě a každý z jiného důvodu... drž se;)

    OdpovědětVymazat
  12. ty sou teda!!!!!! hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
  13. Jezis, vy jste fsichni tak hodni!!! to si ani nezaslouzim...

    OdpovědětVymazat