pátek 12. října 2007

DĚTIČKY A TI, CO NÁM JE UDĚLALI

Měla jsem tu na návštěvě Novákovu Haňuli, co jsme ještě před měsícem byly nakupovat těhotenské oblečení... dneska přišla ve smutku, s lahví šáňa a krabkou cigaret... zapíjeli jsme její dvě děti, co odešly dřív, než stačily spatřit světlo světa...

Ze smutku jsem ji tahala příhodama, které by ji mohly potkat za nějakých patnáct, šestnáct let...

Zrovna dneska mě potěšil Dejv. Nechtěla jsem ho zase pustit do Práglu, páč jsem usoudila, že jednou za měsíc mu výlet stačí. S tím on však nemohl souhlasit a začal kout pikle. Znenadání si vzpomněl, že má svého bohorovného otce, i jal se ho dokonce zkontaktovat se zcela zištným záměrem. Takže dneska odfičel k ex, ráno fičí do Práglu a odsud se vrátí až v neděli.

Ex mi zjevně podrývá autoritu. A kochá se mojí bezmocností. Na mé námitky typu: nechci, aby kluk jel do Prahy na noc, páč ani neznám ty lidi, co u nich bude nocovat, byl tam minulý týden a vůbec si nezaslouží takhle výletovat a v neposlední řadě to není zadáčo, jsem dostala od ex kouzelnou odpověď:

"Hod se do pohody a radej si sezen na vikend nejakeho ptaka, at mas jine starosti!"

Dobrá rada nad zlato:-).

Díky za support! A jsem ráda, že tenhle chlap vypadl z mého života.

Ptáka fakt nesháním, páč mám doma jednoho dost dobře ukrytého:-). Ale starostí mě to stejně nezbaví.

7 komentářů:

  1. Ahoj Lexulko, taky mám jednoho podrejvače, naštěstí nemá moc prostoru, a ty hloupý ŘEČI který uráží a shazují dobře znám. Je mi smutno, když tohle čtu, ale ty smutná nebuď. Do pytle. Ty chlapi, co nadělal zbytečných zmatků a problémů .. ach jo.

    OdpovědětVymazat
  2. Napsal bych \"smutné\", ale předposlední věta opět vyloudila na mém obličeji úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Napsal bych \"smutné\", ale předposlední věta opět vyloudila na mém obličeji úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  4. Příběhu o Haňulině neštěstí se snad nepřísluší vtipný komentář, ale přesto si neodpustím poznámku, že taková okurka je určitě lepší třeba andulky :-D Okurku po užití i požiješ, což se o ptáku říci věru nedá :-D

    OdpovědětVymazat
  5. chi;-D. Ja ho nepotrebuju pozivat. Me staci pouzivat:-))))

    OdpovědětVymazat
  6. prej že dobře ukryteho... pche xD

    OdpovědětVymazat