pondělí 29. října 2007

VÝKŘIK TECHNIKY

Ano, i do naší kolbenky dorazila vymoženost jménem mobilní telefon. Světe div se, jeho nákup prošel schvalovacím řízením (taky aby ne - za dvě kačky), diskrétně jsem pomlčela o nutnosti každý měsíc protelefonovat jistou, dosti vysokou částku, ze které by se odborářům stejně hlava zatočila, tak na co je dráždit.

Telefon dorazil. Se slzou v oku jsem prohlížela nový typ Nokie a kradmo ho porovnávala se svojí dvouletou stařenkou stejného jména.

Všechno fungovalo! Luxusní věcička. Nic naplat, technika je technika a všechno jde kupředu, pochavalovala jsem si. Euforie mě opustila v momentě, kdy jsem píchla telefon do dobíječky. Nějak nedobíjela... silou jsem rvala kolík do dírky a měnila zásuvky... nic. V příručce psali, že při prvním dobití může trvat i půl hodiny, než se objeví na displeji symbol dobíjení, ale o třech hodinách už fakt nic...:-(. Docela by mě zajímalo, jestli je to jen můj případ, že jedna věc ze tří, které si pořídím, se zákonitě posere.

Na značkové prodejně jsem se byla poinformovat, jak to s reklamacema takového zařízení vlastně je. Tak jsem se dozvěděla, že kdybych ten telefon koupila tam, prý by mi po dobu vyřizování reklamace půjčili jiný přístroj včetně dobíječky (není jistota, že je špatná dobíječka, ale špatný může být i telefon - no jistě, v mém případě se jistě vhodně doplňují a zmetky jsou oba). Jenže páč jsem jim kšeft neudělala, že prý si mám sama sehnat starší přístroj a do něj strčit tu novou simku. No, to je mi jasné že simka asi bez mobilu fungovat nebude grr:-(.

Jenže kde splašit starý mobil? Přece nebudem investovat do starého křápa, který stejně po reklamačce vyhodíme? Nevěřili byste, jaký je probém zadáčo a na chvíli schrastit nějaký odpisový, leč funkční kus.

Provedla jsem průzkum mezi spolupracovníky a buď všichni kecali, nebo se fakt odpovědně zbavují ve sběrném dvoře starých mobilů, páč nikdo neměl žádný ibrišní přístroj... jen jedna kolegyňka mi nabídla něco jako tašku ze střechy:-), letitou motorolu, která už ani nešla dobít, a to proto, že po těch letech, kdy zabírala sama téměř celý šuplík, se nevratně rozloučila se svým komplementem, tudíž baterií.

Ale je v naší kolbence osoba, která je doprovázena na každém kroku štěstím. Jsem to já:-)

Ona ta moje Nokia občas zastávkovala jak dementní stařík. Při volání náhle vypla, nebo mi šibalsky smazala dlouhatánskou sms, ve zlomku vteřiny předtím, než jsem ji stihla odeslat. A v pátek se mi to stalo asi pětkrát, což mě nakoplo k činu.

Zašla jsem do značkové prodejny a zakoupila jsem si tam stejný mobil, jako jsme pořídili do práce. Bohužel, mě dvě kačky nestál. Nicméně, funguje všechno, včetně dobíječky.

A stařenku jsem teda věnovala na oltář zaměstnavatele, aspoň do doby, než se vrátí nový mobil z reklamačky.

A pozor, dnes padl nápad, že na zadní stranu mobilu nalepíme štítek s inventárním číslem...nejlépe oranžový!!! Že musí být vidět, že je to náš majetek...

Dej blbci funkci, vymyslí lejstro. Nebo jinou, mnohem kvalitnější cypovinu...

1 komentář:

  1. To jsou ale závady... Snad ti alespoň reklamaci vyřídí co nejdříve.

    OdpovědětVymazat