pátek 12. října 2007

VEČÍREK VE SPORTOVNÍM DUCHU

Včerejší večer se nesl ve sportovním duchu.

Vyrazila jsem s Hanysem na kulečník a pivko. Hanys moc dobře věděl, proč si vybral zrovna mě. S nikým jiným mu totiž nekyne taková jistota výhry jako se mnou. Kulečník jsem naposledy hrála před nějakýma pěti rokama a od té doby pomalu nevim, co je tágo:-).

No eště, že jsme nehráli o prachy... 

Posilnili jsme se pivem a šli jsme na to.

Hanys mi velkoryse nabídl první rozstřel. Opřela jsem se do toho zodpovědně, avšak bílá koule těsně minula formaci zleva:-). To se stane i profíkovi občas, že jo:-) Takže druhý pokus. Pekelně jsem se soustředila, zamířila jsem podstatně líp a bílá koule těsně minula formaci zprava:-). Napadlo mě, jestli může tágo zanášet... asi ne, páč na třetí pokus bílá koule trošku rozpohybovala ty barevné... a v podobném duchu se nesl celý slavný mač.

Šlo mi to jak psovi pastva, ale nijak mi to nevadilo, páč náladu mi spravilo několik vydařených šťouchů, které však byly spíše dílem náhody než mé skvělé mušky;-). Naštěstí se mi nepodařilo roztrhnout sukno, tak, jak nevěstě na útěku z hostince U kamenného stolu.

Taky jsem si včera ujasnila, že tři velké piva je hranice mých možností. Neboť při nich už zpívám a jsem vůbec rozverná a až na konci hry zjišťuju, že půlky, na které jsem celou dobu hrála, jsou soupeře a při stolním fotbálku, pokud se vůbec trefím do míčku, tak vsítím zásadně svou vlastní branku:-).

8 komentářů:

  1. Tak co na to mám jako poctivy, slušný, svědomommý (to jako se svědomím) a pravdomluvný člověk říct? ...že je to lež jako věž?
    Snad si nemyšlíš, že jsem člověk, který potřebuje vyhrávat, aby si něco (bo někomu) dokázal...
    Navíc jsem přesvědčen, že kdybys byla naplno zaujata hrou, tak by ti to šlo docela dost dobře! Jenže tys byla věčě nepřítomná! Nejdřív jsem si myslel, že zase řešíš nějaké chlapy, ale pak mi to došlo!!! Teď už to vím!!! Tys během těch několikasekundových až minutových docela četných okamžiků přemýšlela, jak to napíšeš na blog, že?!?!?!?!?
    Taxi příště už ale opravdu pořádně rozmyslím,jestli s tebou někam půjdu a navíc si vyžádám autorizaci všech blognutí o mě!!! Taxi vyber! .o)))

    OdpovědětVymazat
  2. hele, hanys, tak co se tam vlastně teda dělo??? :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. to Wood: ...a je ti vůbec osmnáct? abych ti to mohl popsat? .o)))
    to Lexí: ...no jasně! To je o subjektivním úhlu pohledu. Ala já na to mám několik nezaujatých svědků! .o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Není nad to si pořádně zahrát, že:)) Pochopil jsem, že šlo o billiard.. my hrajeme \"ten bez děr\". A je to taky fajn;) Někdy ani 180 (za hodinu) nestačí na výhru.. ale 220 už jo:))

    OdpovědětVymazat
  5. ja ti ani nevim, co to bylo.. ale diry to melo! jsem naprosty laik a falesny hrac:-) ale souperi to nijak nevadi, cili ani me;-D

    OdpovědětVymazat
  6. Osmnáct mi bylo už v minulým století :-))))
    Popisuj, jak uznáš za vhodné, ale pamatuj, že jednou tenhle blog může objevit Dejv ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. to wood?!?!? jednou?!?!? Kamaráde, ten ho našel podstatně dříve než my!!! .o)
    neboj, nic hrozného se nedělo, to bych zasáhl a nepřipustil to! :o)

    OdpovědětVymazat