úterý 16. října 2007

DOWN

Život z veselé barevné přešel ve fádní šedou a s včerejším večerem v dokonale černou...

Přihodilo se mi cosi, co jsem nečekala. Člověk, který by mi měl být nejbližší, mě dokonale zklamal a podrazil. Nemůžu to brát na lehkou váhu, ale vůbec nevím, co si počít...Aby toho nebylo málo, po včerejsím dramatickém výstupu se ve mě něco seklo a jsem úplně v kvalitním háji...

Takže zde výstižné veršíky pro dnešní den:

 

Už chci, vším unaven,  jen smrt a věčný klid

a nemuset zas a zas poznávat,

jak je pan Nikdo samý lesk a třpyt,

 jak mošnou žebráckou se za velikost platí,

jak hrubci šlapou něžná srdce v prach,

jak na rytířskost číhá smečka katí,

jak sílu obrů uhlodává strach.

Jak tupost, tupost, tupost vrchovatí,

jak jazyk umění je sevřen v kleštích,

jak blbci na trůnech jsou ctěni víc, než svatí,

jak Její Jasnost Pravda sklízí leda smích...

Byl bych už dávno šel, zhnusen a unaven,

jak tě však, Lásko, mám tomuhle nechat v plen?!

 

Nezbývá, než doufat, že bude líp...

12 komentářů:

  1. držím palce, ať je už konečně doprdele líp:-)
    to přejde a budou zase chvíle radosti, vydržaj pajoňýr!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera. Ne teda ten stav, kdy tupost vrchovatí a nikde nejsou žádní svatí (zachránci), ale to tvé dílko... nádhera. A co na to čoklová? ;-) a obrat \"v kvalitním háji\" - ten stojí taky za to:) Tohle milují lesáci a houbaři. Bude líp,neboj.

    OdpovědětVymazat
  3. jejda! to neni moje dilko! to ja bych tak nedokazala napsat.. to je Shakespeare, vis... a diky!

    OdpovědětVymazat
  4. No tak, Lexulko, nezoufej, uvidíš jak dál, ale podívej se s nadhledem. Jestli je to zbabělej zrádce tak nesmutni a hlavně se mu nekoř. Ty stojíš za víc než on!!! A neboj, není všem dnům konec. Šikovný holky se neztratí!

    OdpovědětVymazat
  5. Diky, ty jsi taky hodnoucka:-). uz se pomalu brcham;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Brchám, to jsem nikdy neslyšela, ale mám dojem, že to jde k lepšímu, tak to je fajn ...

    OdpovědětVymazat
  7. dobre jsi to odhadla! hezky den lex:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, pan Vytřepaná hruška? To je nějaký blogger nebo co? :)) No tak to vidíš, jaké mám mezery;-)

    OdpovědětVymazat
  9. ze vytrepana hruska!!! to by me nenapadlo!:-) ale jo, to bude on!!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Lexulko, mám pro Tebe jednu radu (k nezaplacení), a neber ji jako klišé: Život hrozně rychle utíká. Snaž se všechny podrazáky a sedmilháře vytěsnit ze svý hlavy co nejdřív, nestojej zato, aby Ti \"ujídali\" z toho mála....

    OdpovědětVymazat
  11. dekuju moc za nakopnuti a zivotni radu. on clovek sice hodne veci vi, ale vaha s realizaci. jedna pravda: kazda myslenka je naprosto genialni, ale zaroven naprosto zbytecna,pokud se ji nerozhodnes uskutecnit...

    OdpovědětVymazat