sobota 13. října 2007

AMATÉRSKÝ ZÁMEČNÍK NA NOČNÍ ŠICHTĚ

Dneska nad ránem jsem měla v kvartýře návštěvníka:-).

Za zády mi spala čoklová a mě najednou probudilo takové blafání, zdálo se mi, že bublá ústřední, že možná ti, co bydlí pode mnou, odřezali trubky, aby je výhodně zpeněžili a my budem v nastávajícím chladném období mrznout.

V polospánku jsem se zaposlouchala do toho zvuku a najednou mi docvaklo, že blafání se ozývá zpod peřiny, kde má noclehárnu čoklová. To nebylo samo sebou... najednou jsem uslyšela jiný zvuk... nepatřičný... ospalost byla rázem tatam a já vyskočila z pelechu a potmě a po špičkách jsem se plížila ke dveřím do kvartýru... někdo se hrabal v zámku a evidentně se snažil dostat dovnitř!

Nějakým řízením osudu jsem v noci, když jsem se ubírala na lože, zamkla a zastrčila do zámku klíč. Normálně to nedělám, páč spolíhám na zámečnickou kvalitu a kouli na dveřích. Děkovala jsem osudovému vnuknutí:-).

No, ty jo, co teď? Co mám dělat? Letěly mi hlavou myšlenky. Mám zavolat městské policajty? Nebo nemám stresovat? Když jsem zamklá, tak bych měla být v bezpečí! Ale co když se mu to podaří a vlomí se sem? Horečně jsem přemýšlela o předmětu, jímž bych lapku mohla hned po vstupu do chodby křísnout po hlavě... našla jsem jenom starou známou paličku na maso, tak jsem si ji přichystala k ruce, skrčila se za dveřmi a naslouchala.

Asi po pěti minutách šťourání v zámku ustalo. Poslouchala jsem, zda uslyším vzdalující se kroky... Ale nikdo se nevzdaloval. Shrábla jsem čoklovou do náručí, páč stála bezpečně za rohem a bez ustání blafala a znehybnila jsem jí tlamičku. Konečně klid... asi už to vzdal a odešel.

Odebrala jsem se zpátky na lože se zmítající se čoklovou.

Sotva lehnu, pípl mi mobil.

"Mamousi, pliiiis, otevri mi, me ten vlak ujel, pojedu az pozdeji" ....

A zvonek nemáme, sakra???

Eště že se mu nějakou náhodou nepodařilo dostat do kvartýru... ve zpocené ruce jsem ještě pořád svírala tu betelnou kovovou paličku na maso.

14 komentářů:

  1. to je to týrání dětí :-D :-D
    Asi bych se koukl kukátkem :-)
    V případě, že bych tam neměl dítě, tak bych hezky v tichosti zavolal 158 a přichystal si (např.) hair spray a zapalovač :-) ona by milánka přešla sranda...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. palička na maso?ty seš tak out...dneska sou v kurzu dvojbřidné sekáčky na maso...

    OdpovědětVymazat
  3. byla jsem v soku! kdeze hair spray! a poslední zapalovac jsem nekde ztratila a s krabkou sirek by to asik nebylo ono;-)

    OdpovědětVymazat
  4. palice na maso je osvedcena klasika:-) nezabijes, ale omracis. zato tim sekackem bych ho urcite zabila:-) a pri dnesnich zakonech bych zabiti eventualniho lapky odsedela beztak ja:-(

    OdpovědětVymazat
  5. tož se sirkama taky jde udělat pěknej ohýnek - pokud na něho chrstneš půl litra oleja :-)
    ale asi bys pak musela vymalovat chodbu
    nebo polejt vroucí vodou, cokoli, co zloděj nečeká :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ...syn?!?!? Přiznám se, že já ho očekával od prvních řádků! Na druhém místě byl opilý soused, co si spletl dveře. No nicméně jsem doufal v chlapa s klackem :o)

    OdpovědětVymazat
  7. jenze me to nenapadlo! pac mel byt v tu dobu uplne na jinem miste. a nekecej, ze by ses nebal;-D

    OdpovědětVymazat
  8. A teď si představ, že by byla čoklová na zemi a místo ní třeba ... co já vím:)

    OdpovědětVymazat
  9. toz co myslis? KDO KDO KDO???
    jakoze... nejaka nocni navsteva pod rouskou tmy?? cha! to se nezadari.
    pac kdykoli mlady neni doma, jsem doma ja. a sama. to je potvrzeny zakon schvalnosti. zato, kdyz mam plan, junior sedi doma a tvari se jak tyden stary salam:-)a posila me do parku;-)

    OdpovědětVymazat
  10. ty si skryty pyroman! me navadis k takovemu fajru a ja mam z ohne strach!:-) enom ten, co hori na spicce cigarety, me nedesi (i kdyz zrovna ten by mel:-)chi

    OdpovědětVymazat
  11. od tý doby, co sem jednou doma echtovně propálil týden starý koberec, mě oheň na špičce cigarety děsí jako máloco :-D

    OdpovědětVymazat