úterý 2. října 2007

I MUŽI MAJÍ SVÉ DNY

Tak, přátelé, dneska pokračuju v neveselém duchu.

Po včerejším zážitku s nejmenovaným kolegou jsem dneska v kolbence vytesala další zářez na pažbě.

Dneska se vyznamenal pan Koulička. Po čtrnácti dnech pracovní neschopnosti nastoupil dneska do procesu, zrychtovaný víc, než na neschopenku nastupoval. Tak jsem mu doporučila další návštěvu lékaře, páč odhaduju, že v takovém stavu produktivita jeho práce nebude nic moc. Utrhl se na mě nevybíravými slovy, že on se na to může vysrat, že doktorka je p... a k.... a on už tam v životě nepůjde. Pokrčila jsem rameny. Není v mé moci ho tam dotáhnout za flígr, inu kdo chce kam, pomozme mu tam.

"Ale potřeboval bych nějaké volno, dva dny," zahuhlal přes ucpaný nos.

"No tak to asi nepůjde, protože za posledních čtrnáct dnů je tady plno práce, kterou je třeba udělat. Takže spíš ne," nevyšla jsem mu příliš vstříc.

Nepotěšilo ho to, ale mlčel.

"No a na co jsi to volno chtěl? Chystá se snad nějaká radostná událost?", chtěla jsem mu nějak projevit lidský cit i mrkla jsem na něho a mělo to vyznít spiklenecky, páč vím, že má přítelkyni z daleka a ještě nedávno byl v těch dálavách pečený vařený.

"Co je vám, sakra, po tom? Co se mě všichni vyptáváte? Nikomu tady po tom nic není!!" zařval a odporoučel se z kanclu. Byl fakt hodně vytočený.

Tak, jako byl toho dne mimořádně klidný starý Brůna, i já jsem dnes zachovala kamennou tvář a jen jsem pokrčila rameny. Páč si nejsem vědoma naprosto žádné změny ve svém chování, musí se zákonitě jednat o něco jiného:-).

Vypadá to, že je tady období, kdy jsou kolegové z jakéhosi nepostižitelného důvodu nervózní, vznětliví a taky neslušní. Donedávna Jsem si myslela, že termínem "i muži mají své dny" se označují dny, kdy se chlapi věnují sobě, žádné ženské nepotřebujou, poklábosí si u piva nebo jiného lahodného moku a hlavně: jsou V POHODĚ! Ovšem po událostech posledních dnů si myslím, že když mají teda chlapi ty svoje dny, tak jsou na tom úplně stejně jako ženské. Teda - psychicky, samozřejmě. Co se týče projevů somatických, o tom mi dosud není nic známo. Ještěže chlapi jsou u nás v práci docela šafránoví:-).

Páč zkoumat to nehodlám:-). 

11 komentářů:

  1. Ach jo, ti chlapi! Letmé postesknutí, ale ten vnitřní obsah! Víme svoje, že...

    OdpovědětVymazat
  2. všichni sou na tebe tak hrubí...nedá se nic dělat,nemůžou bejt všichni tak dobří jako Pliwátko

    OdpovědětVymazat
  3. no když chlapi mají svoje dny, tak už mají plné zuby života a zejména ženských kolem sebe (včetně \"chápajících\" a spiklenecky mrkajících nadřízených!), paxe tedy uchylují do bezpečí pivečka a přátel... A BEZ BAB!!! :O)

    OdpovědětVymazat
  4. Když mají chlapi svoje dny, tak to znamená, že jako \"bez bab\" (alespoň se to tak plánuje, ale jak to dopadne, je často ve hvězdách;). Pěkně pohoda, pivko, pokecat o formulích, babách, životě, všechny zkritizovat, společně se tomu zasmát a zahrát si třeba mariáš nebo hercky.. tak bych to viděl já:)

    OdpovědětVymazat
  5. no jo, ale v praci holt pivecko a pratele nejsou:-) zato ty stupidni zenske jsou vsude:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ...no \"bez bab\" neznamená, že tam nebudou žádné ženy, ale že tam nebudou ty jejich \"baby\", že? .o)

    OdpovědětVymazat
  7. nechtěj, nechtěj :-) Muži jsou jak děti... občas:-D Děti si rádi hrají...

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, i tak je to možné pojmout, je ale potřeba si uvědomit dvě věci (Lexulko):
    1) Ženské jsou všude
    2) Kam nemůže čert, nastrčí ženskou

    Z toho vyplývá, že kam nemůže ženská, tam je ráj, což je ale utopie - podle bodu 1:)

    OdpovědětVymazat
  9. jak raj?? dyk bez zenskych je prave po raji jak po zabe!!!:-D dyk vy nas potrebujete!:-)))

    OdpovědětVymazat
  10. to je asi fakt. A pak se v tom sakra vyznej:)

    OdpovědětVymazat