sobota 29. září 2007

SLÁVA, NAZDAR, SOBOTA! BLÁZEN, KDO SE NEMOTÁ!!

Tak jsme dožili sobotěnky, po delší době luxusním počasím vybavené.

Ráno raníčko panna vstala, čoklovou pod paží vzala a šla s ní k řece na procházku. V půl osmé ráno jsem se zamilovala do dnešního dne! Slunko nízko svítilo, kolem se houfovaly mraky s růžovým lemem, odněkud se přihnal silný, ale teploučký vítr... a řeka lítě tekla a nesla na svých perutích houfy divokých kachen, které se začaly houfovat, jakoby chtěly odletět do teplých krajin...

A ten vítr cuchal vlasy a nádherně voněl... překrásné ráno!

A protože po krásném ránu přišel i krásný den, chystám se k Janince na zahradní párty. Možná tam bude i nastávající peruánka Sarah, než se nám dokonale odstěhuje kamsi mezi Inky, a pár známých osobností, které si grilování nenechají nikdy ujít. Aby mohlo být naplněno heslo: za každý dobrý skutek, spravedlivá odplata, bude nám patrně přidělena na zahrádce nějaká drobnější, nenáročná manuální práce. Za ni si zasloužíme grilované stejky a jiné lahodné masíčko.

Já jsem však klidná. Je mi jasné, že na zahrádce se nepředřu. Jednak hlad nemám, ale hlavně: naposledy jsem byla na zahradní párty zaúkolována, abych posekla skrovný trávníček před chatou - SRPEM!! Tento nástroj znám pouze z rudé vlajky, coby přítele důvěrněji známého kladiva:-). Srpem jsem nikdy nesekla nic, čili používat ho neumím a navíc onen srp naposledy viděl brousek asi za Kuvajtu napadení:-). Před problém y se však nezastavuju a bojuju. I vzala jsem si mazaně z kůlny zahradnické nůžky a jala se trávník stříhat zahradníma nůžkama:-). O to, o to nic! Jenže jsem v pracovním zápalu Janince ustřihla i šest vzácných zahradních kosatců, na kterých si mimořádně zakládala!:-).

Od té doby jde na mě Janinka od lesa. Mám za úkol maximálně tak umýt nádobí. A tak budu sedět na krásné zahradní lavičce u krásného zahradního stolu, nebo se budu houpat na zahradní houpačce a budu odpočívat!

A protože je ta sobota a následné motání je tudíž dovoleno, k tomu lenošení si dám červené vínko, co jsem si speciálně na tuto párty zakoupila:-).

Už se těším!

16 komentářů:

  1. A zatímco jsem si tohle psala, ucítila jsem docela nechutný smrad, který jsem přisuzovala kuchařskému umění pode mnou bydlících osob, často vařících slevněné kosti a podobné lahůdky. Když jsem si zaběhla do kuchyně pro kafčo, tak jsem zjistila, že jsem si hezky uvařila nudle i s hrncem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. nojo to se stane. A at te kamaradka priste vybavi brouskem, koseni srpem nebo kosou je nahodou skvely zazitek. Tak preju hezkej zbytek vikendu!

    OdpovědětVymazat
  3. tak si ten nádherný dnešek užij, lex! ;-) Tvé vyprávění mě opět dostalo smíchy do kolem... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. no genialne vymysleno!! :-) predstav si, ze nakonec ze me prece jen byl stihoruky edward:-) ale o tom az priste!! caf baf

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Lexulko, už jsem doma!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. vitej z vojny!:-D no konecne!! uz jsi chybela, kazdy den koukam, jestli se u Tebe neco neobjevi!

    OdpovědětVymazat
  7. dík za přivítání Lexulko, jsem ráda, že tě zase po čase vidím!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. jsou fajn nástroje, jenom to nesmí být pospolu, hned to je na nějaké vlajce nebo co:) A ten titulek nemá chybu;-)))

    OdpovědětVymazat
  9. když ti koupim krabicový červený víno-napíšeš článek že sem skvělej?...

    OdpovědětVymazat
  10. zalezi co vyberes za znacku a jak se pusobeni toho vina projevi v realu;-D

    OdpovědětVymazat
  11. a este kdyz je tupy srp a na kladivu chybi topurko:-)

    OdpovědětVymazat
  12. ...je to to \"naše\" osvědčené? .o)

    OdpovědětVymazat
  13. nase osvedcene? myslis dom perignon??:-))) No tak tentokrat to nebyl on:-D

    OdpovědětVymazat
  14. lexullko, příště pozvat na garden party i spoona, evidentně má práci se srpem moc rád :)

    OdpovědětVymazat
  15. vis, ze me to tez napadlo?:-)aspon by tam byl nekdo, kdo se vyzna! a este ho to bavi!!:-D

    OdpovědětVymazat