pátek 18. května 2007

TAK. A JE NA CHVÍLI KLID

Další diplom v kapse!

Zkouška dopadla nad očekávání dobře, ale jak konkrétně, tu psát nebudu, páč nechci vypadat jak šprt. Mám neocenitelný dar řeči a ten mě vždycky pomůže. Zkušební komisi se mi podařilo i pobavit, kdy na otázku, jak bych řešila prevenci alkoholové závislosti, jsem navrhla prohibici. Všem jim cukalo koutkama a při oznamování výsledků zkoušek mi sdělili, že jsem v nich zanechala hluboký dojem:-).

Mělo se jít slavit. Měl přijet Honzík, to padlo a stejně by to neklaplo, páč jsem dorazila domů až teď. Měla být oslava s Mariánem a pár známýma, taky nic, ti zas odfrčeli služebně do Ostravy. Kolegové z ročníku šli někam do nálevny na pivo a tam se mi pro změnu  nechtělo. Doběhla za mnou Silva a bouchly jsme si aspoň jedno šáňo, když už byl ten důvod k oslavě.

Teď jsem se teda dokodrcala domů, zmrzlá jak sobolí hovno a dám si horký čaj a hodím šipku na betli. Stejně by se mi už dneska nikam nechtělo... zítra je taky den, na oslavy vhodnější, a nese s sebou příznačné (zde již několikrát zmiňované) heslo: sobota, blázen, kdo se nemotá!

2 komentáře: