úterý 29. května 2007

PROČ ŽENSKÉ NEJSOU JAKO RACI

Dneska jsem navštívila ségru. Má nemocného synka, tak jsem je jela trošku obveselit po návratu ze nemocnice. Mají akvárko a pozorovali jsme raka, co v něm vegetuje. Vedle akvária v krabce dva svlečky, co se jich zbavil.

Když jsem se taklenc chystala na kutě, koukala jsem na sebe do špíglu a napadlo mě, že to je špatně na světě zařízeno. Ženské by se měly taky svlíkat jak raci! Povinně aspoň po deseti letech se zbavit staré slupky a mít zas novou, krásnou! Třeba by je pak chlapi tak často nevyměňovali za jiné. I když je pravdou, že některé ženštiny by potřebovaly spíš vyměnit ten vnitřek:-).

Tak to jsem si trošku zafilozofovala a nezbývá než říct, že k tomuhle bohužel nikdy nedonde. Po spočítání mých skrovných úspor, které na přešití tělesné schránky nestačí, nezbylo, než  opět zainventovat do dalších kosmetických vymožeností, slibujících jakkoliv starou a zvrásnělou pleť změnit v  dětskou prdelku, z pár řídkých rousů vykouzlit vlasy, hodné zpěváka z  Boney M, ze schlíplých trojek nebo prsíček, co vypadají, jak když vrabec ďobně do těsta a potáhne, vytvarovat dmoucí se ňadra.

Léto na krku s sebou nese odhalené dekolty, takže dneska padl los na ta dmoucí ňadra. Výsledek nejistý, leč tácek je v kopru.

4 komentáře:

  1. No jo, ale co chudáci muži. Kdyby se totiž žena byla schopna zkrášlit stejně jako onen rak, zřejmě by měla po změně obrovské sebevědomí v důsledku čehož by toho svého \"starého\" vyměnila za nového ;+)

    OdpovědětVymazat
  2. :-))) tak jo, pro chlapy by mělo existovat to stejný. a obě pohlaví mají stejně po ptákách:-)

    OdpovědětVymazat
  3. nápad dobrej :) škoda, že to tak nemůže fungovat...

    OdpovědětVymazat