pondělí 21. května 2007

S VLASAMA MÁM TRABLE

Proto jsem se rozhodla nadobro skončit s chemickýma barvama, ale rozloučit se s mojí červenou barvou se mi taky nechtělo... Po měsíční pauze po posledním barvení jsem si zakoupila českou hennu, bordó, a zaexperimentovala. Jediný efekt, který se po experimentu dostavil, byl jemně zelený nádech:-). Vyčkala jsem tedy dalších čtrnáct dnů a zakoupila jsem si francouzskou hennu, o které jsem četla v diskusích na netu samé chvály, a včera večer to vyzkoušela.

Rozdíl byl vidět hned, po namíchání prášku. Ten český zůstal zelený, francouzský po přilití vody hned zhnědnul. To mě potěšilo a přesvědčilo, že tato barva bude pro mě to pravé ořechové. I jala jsem se nanášet barvu na vlasy. Tak jsem to tam plácala, sem tam něco někam cáklo... :-) Až později jsem si přečetla, že si mám natřít čelo a uši krémem, páč to pak nejde dolů.... Tak nějak jsem si myslela, že bordó je červená barva. Takže není. Mám oranžovou kůži na hlavě a jásavě zrzavé odrosty. Fleky na čele, na krku a taky oranžové uši. Jsem reklama na Fantu!:-). Jinak jsou ale vlasy nádherně lesklé a kromě těch odrostů mají barvu krásnou zrzavo-červenou.

No, co už,  zvyknu si... Hlavně, že se neprohloubil ten zelený tón a hlavně, to zdůrazňuju, že je mír a jsme všichni zdraví:-).

Stejně jsem ale dneska radši vyrazila do práce v brigadýrce:-).

2 komentáře:

  1. s českou hennou mám přesně stejné zkušenosti, ovšem s tím rozdílem, že já si tenkrát koupila barvu černou... nicméně skončila jsem taky zelená :)

    OdpovědětVymazat
  2. zelena kase smrdici po spenatu a koprivach...haha..taky pamatuju... V pozdejsim veku jsem neznala nikoho kdo by prirodni henu pouzival, az na jednu divcinu kterou podeziram ze to jen tvrdila protoze to znelo \'in\' a ona byla takova \'alternativni\'. Nicmene myslim ze smysl by melo pouzivat henu dlouhodobe a pak by to mozna melo vetsi efekt. Ale jak rikas, hlavne ze je mir ;)

    OdpovědětVymazat