čtvrtek 3. května 2007

NEZVRATNÝ OSUD

Ať dělám, co dělám, dneska jsem nějak mimo. Důvody jsou patřičné:-). Včera jsem jela do školy a zcela neplánovaně se setkala s Mariánem v jeho luxusní kanceláři. Poslal pro mě osobní asistentku, připadala jsem si jak v té reklamě - do klubu, Alfréde! Půlhodinová původně zdvořilostní návštěva se změnila ve více, než přátelskou a protáhla na čtyři hodiny. Navíc byla skvělá.

Cestou domů jsem se pořád chechtala, ani nevím čemu, lidi si klepali na hlavu, když jim na mě padl pohled, ale mě to bylo úplně fuck. To asi ty drinky, kterými mě Marián celou dobu hostil.

Jana mi napsala, že ten její kolouch, co měl přijet už včera, nepřijede ani dneska, ač k tomu důvody patřičné nejsou, a mě bylo hned jasné, že ji budu tahat ze splínu. A taky jo. V osm do naší nálevny, tam setkání s PanTérem, mluvil kupodivu moudře, leč na mě už jeho řeči nezabírají. Ale na pivo se s ním sednout dá. Pak jsme se přemístili do jiné nálevny o patro výš, kde jsme byli jedinými hosty a tudíž to hezky rozjeli. Dokonce taneček:-). Morová středa. Brzo na betli, leč spánek nikde, takže asi po třech hodinách převalování jsem se na dvě hodiny propadla do bezesného a neklidného spánku. Z čehož logicky plyne, že svěžestí a vitalitou dneska rozhodně neoplývám.

A přesto, nebo právě proto, se jdu dneska zeptat kartářky na to, co mě čeká a nemine a zda je můj osud nezvratný. Kdysi jsem u ní byla, před dvěma lety a pak už jsem nechtěla. Ale teď najednou chci. Poodkryju roušku tajemství. Pomůžu náhodě. Když už nic nenapíšu, je možné, že to se mnou seklo:-).

2 komentáře: