pátek 4. května 2007

CO MI ŘEKLY KARTY

Tak to jsem klidná! Poté, co jsem byla včera u kartářky, mě nemůže nic rozhodit:-).

Kromě toho, že mi neřekla žádné jobovy zvěsti, co by mě čekaly, spíš naopak, se vedle mě překvapivě, leč geniálně vyskytl mužík, má srdeční záležitost, nezodpovědný, trochu falešný, se strážným andělem - svou matkou! No, hádejte, o koho by se tak mohlo jednat.... Jasně. PanTér. Dokonce na kartě vypadal jako on! Dávno jsem to tušila, páč ty jeho víkendové odjezdy domů a následné líčení rodinných obědů a rozličných oslav nebyly samy s sebou. Byl tam. Měla jsem ho v kartách. Sebevědomě jsem se na kartářku usmívala, páč já přece vim, jak to je, že jo. Jenže hrklo ve mně ve chvíli, kdy mi řekla, že konec s tímhle chlapíkem ještě zdaleka není v dohlednu...

Dále se ve výkladu vyskytl další muž. Mladší. Ambiciózní, schopný, má rovinu dovednosti - upadla mi klika u dveří do koupelny, takže vim, na kterém hrobě zaplakat:-). Jenže má absolutní nedostatek citu. Štír. Prý, když budu odtažitá, tak by to mohlo být fajn. Hlavně žádné kuchařování a praní fuseklí. A možná to klapne. Pokud mám správné tušení, vím, o koho se jedná. Tak vařit může on, a blíží se léto, bezfuseklový čas!

Pojedu do světa. Pojedem tři. Já, starší žena a muž. Shodou okolností jsem se na něčem takovém domlouvala ve čtvrtek. A s těma dvěma jsme si na to plácli. Že by ten Egypt na podzim fakt klapnul?

A další cesta. Tentokrát babská jízda. Tři ženské. Sakra... o tom byla taky minulý týden řeč... zcela náhodou. Akorát malý zádrhel.. bude bitka o chlapa. Ono se má jet za chlapem .... k moři za kámošem jedné z těch bab. Že by to byl onen lamač dívčích srdcí? Odpověď se časem dozvíme.

A tak dále.

Prostě můžu být spokojená.

Pokud tedy nehledám perspektivní vztah a nebudu si všímat mého osudového čísla, které prý značí jakousi rozpolcenost osobnosti. Na pohled naprostá vyrovnanost a osobní síla na straně jedné, na druhé straně vnitřní trápení se s věcma, kterým přisuzuju nadměrnou důležitost a zbytečně se jima zabývám. A to prý jen těžko změním. Já vim. Je to od nepaměti... ale s osudovou kartou Ochránce to vždycky zvládnu:-).

1 komentář:

  1. Hm, zajímavé... Mám na mysli ten výklad, ta jeho presnost...

    OdpovědětVymazat