středa 28. února 2007

CHYSTÁM SE FUŠOVAT DO ŘEMESLA PODLAHÁŘŮM

Koukám, že se dneska moc počásko nevyvedlo... ráno jsem šla do práce v dešti, pak do města ve sněhu a teď tam budou asi padat hovna s háčkama :-).

Byla jsem si koupit lino do chodby. To staré, co tam mám, už poznamenal zub času a taky zuby čoklové, páč když byla ještě malinkaté štěnátko, tak na něčem si zoubky trénovat musela a já jí schovala boty a všechno, co mohla v kvartýře zničit, jen to lino jsem neměla kam strčit, tak jsem ho musela obětovat.

Původně jsem si myslela, že si nové nechám položit firmou a zalištovat, leč když jsem se zmínila PanTérovi, tvrdil (samozřejmě to vim:-), že to bude dost drahé a galantně navrhl výpomoc, že mi to položí. Že se uvidí, možná to i zalištujem. Ale snad prý to nebude třeba! No, snad to nedopadne jak v těch večerníčkách A je to! nebo jak se to jmenovalo... prostě Pat a Mat....páč já budu přidavač... ale podlahář? Tady není nikdo takového jména...Živí nás počítače a čísla. Tudíž výsledek je nejistý, ale já PanTérovi věřim. Páč si nedávno sám vyměnil zámek na dveřích :-). A to je základ ne?

Takže v pátek budou kostky vyvrženy. Aspoň se ověří, jak je kdo pro život připraven :-).

1 komentář:

  1. Tady ti něco posílám. Když právě začínáš číst tohle nepřestávej nebo se
    ti stane něco špatného. Jmenuji se Daisy, je mi 7let mám blond vlasy a
    děsivé oči. Nemám nos a uši jsem mrtvá. Pokud tohle nepošleš 15 lidem
    zjevim se dnes večer u tvé postele s nožem a zabiju tě. Tohle neni
    vtip! Něco dobrého se ti stane v 15:22 -někdo ti zavolá nebo k tobě promluví a řekne
    MILUJI TĚ!!! P.S.: NEPORUŠ TO... Sorry, že ti to posílam. Posílam to ze
    strachu. Ne o sebe, ale o své blízké. Tento dopis pochází
    z Venezuely byl vyslán, aby změnil tvůj život a udělal tě
    šťastnější. Pošli tento dopis 20 lidem do 96 hodin. Změny se dočkáš do 5
    dnů. Alena Kovaříková, která to poslala 22 lidem, v losovani vyhrála
    automobil. Erik Pražák, který tomuto dopisu neuveřil do 5 dnu dostal
    rakovinu

    OdpovědětVymazat