čtvrtek 15. února 2007

NĚCO ZE SLEPIČÁRNY

Mé období bez kofeinu se patrně chýlí ke konci. Jsem bez něj totálně nemožná....  Skoro každý den, jen co přijdu z práce, se svalím na gauč a do deseti minut jsem v pánu. Tak nevím… Taky by to mohla být jarní únava, ale na tu je ještě docela brzy… nechodím spát nad ránem a počátek těchto odpoledních dáchnutí se datuje právě na tu dobu vysazení kafe…

 

Takže šlus. A zas žádný zdravý počin.

 

Dneska bylo venku echt krásně. Lebedila jsem si, páč celý den lilo a k úplné spokojenosti mi chyběla jen rozložitá postel s pruhovanýma duchnama. Taky kamna a čaj s rumem. Taková nějaká pohoda v chalupě na horách. A zdatný horal se sekerou co by naštípal pořádného drva, ať v chýši nezmrznem a nezapadnem sněhem;-). Místo toho jsem v práci potila krev, páč včerejší dovolování mi způsobilo menší časový skluz a dneska bylo třeba to všechno dohnat.

 

Po práci mají následovat zasloužené koláče, tedy doma jsem si chtěla za odměnu dočíst jednu dost dobrou knížku, leč brzy poté, co jsem s přítelem knihou ulehla, se mi začaly klížit oči a už jsem tam byla zas! Přivítala mě říše spánku;-).  Občas si připadám jak ta ženská ve filmu Deuce Bigalow – báječnej striptér… té taky každou chvíli klesla hlava na prsa.. tak blbě na tom ale ještě nejsem! Ještě neusínám vestoje a v půlce věty;-).

 

Sladký spánek však neměl dlouhého trvání. Vytrhnul mě z něho telefon a narušitel Jana mi nekompromisně sdělil, že pro mě jede a musím jí přijít zhodnotit plesové šaty! No, že by se mi zrovna dvakrát chtělo, se říct nedá, nicméně, páč Jana zítra odjíždí a uvidíme se až v úterý, tak jsem to pro ni udělala. Šaty jsme skoukly, fakt hezký, akorát vepředu trochu dost natěsno;-), čili jsem doporučila náhradní model, kdyby snad náhodou zips na zádech ten nápor nevydržel a ona by eventuelně mohla dopadnout jak nějaká ta celebrita co každou chvíli šibalsky kouká z netu a zastrkuje ZCELA NÁHODNĚ vypadnuté prso ;-). Pro sichr si bere ještě kožišinové boa;-).

 

Na to rozloučení jsme si daly krapítek vína, při letmé návštěvě WC jsem mezi čtivem pro různé věkové kategorie objevila katalog – TEN NEJLEPŠÍ! Erotické pomůcky a jiné podobné věci. Stal se zdrojem neutuchajícího veselí, páč člověk si myslel, jaký nemá rozhled a ono zatím kulové! Našli jsme věci nevídané, nachechtaly jsme se a taky pár věciček z katalogu už máme v merku;-)!

 

Pokrok holt nezastavíš… Kupředu levá!

Žádné komentáře:

Okomentovat