sobota 12. ledna 2008

S PANTÉREM NA JEDNÉ NITI

Náhody nejsou. Nemůžou být. To jenom osud splétá nitky a vede nás tam, kam chce. A s některými lidmi nás spojí třeba navždy.

Včera jsme se po víc jak půl roce sešli s PanTérem.

Už jsem ho vlastně ani nechtěla vidět. Ztratili jsme se každý ve svém životě a nic o sobě nevěděli. V tom půlroce, co uběhl, jsme si přáli jen k vánocům a novému roku, občas proběhl dotaz jaxe vejde a sešlo z jedné schůzky... Ale když se teď ozval, věděla jsem, že ho uvidím ráda.

Seděli jsme spolu v nálevně, kam jsme tehdy před rokem chodívali a vzpomínali na to, co bylo a sdělovali si to, co je. Prý už nepije a musím říct, že byl úplně jiný, než tehdy. Jako by dospěl... Vlastně jsem mu nechtěla říkat, že někoho mám. I když vlastně mám - nemám... Mezi tou naší řečí jsem ale najednou cítila, že mu to říct musím. Chci. Snad proto, že na mě tak koukal těma svýma černýma očima a já možná začala mít strach, abych se tam zase nezačala topit...

Koukal překvapeně, že nejsem sama. Patrně to nečekal. Asi si myslel, že se budu do smrti trápit:-). Ale úplně mu spadla čelist a mě taky, když jsme zjistili, že ve městě, kam občas jezdím na návštěvu, bydlí i on. PanTér... Přestěhoval se tam před pár měsícema. A kdyby jen město, ale i dům! Zůstala jsem jak Lotova žena:-).

Jsou stovky měst a tisíce domů. Přesto nás osud nás zavál na úplně stejné místo. Ale proč?

Možná je to blbost, možná náhody jsou... uklidňuju se. 

Páč mě to fakt docela vyděsilo.

12 komentářů:

  1. a Bedřich je nasazená trojka?..ne,promin...

    OdpovědětVymazat
  2. takovy nahody jsou uplne normalni. Svet je propojenej a kazdy a vsechno souvisi se vsim. Takovych prihod bych ti mohl vypravet... V lete jsem se dozvedel, ze jsem pribuzny primatora Budapesti! Ty neznas Parkinsonovy zakony? A vzdyt je to vlastne dobry, znas cestu, holky co znam maj problemy s orientaci v neznamym terenu.
    Akorat koukam, ze jsem ti pekne naletel! Ctu tvuj srdceryvny pribeh o nevyrovnanych hormonech, uz si balim batoh na cestu (obavam se ze i nekolikasetkilometrovou) abych te zachranil a najednou se zjisti, ze skutecnost je \"ponekud\" jina. Fabulovat tedy umis opravdu dobre, to ti musim priznat.
    B.

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasim s Béďou - nabízí nezištnou pomoc a ...! Ale hmhmh, člověk tady nemůže napsat všechno, to nejde :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. este ze te tu mam... ty mi snad rozumis:-) preju ti krasny den!

    OdpovědětVymazat
  5. pry srdceryvny pribeh! a predtim jsi psal, ze ctes uz dlouho a vsechno:-) tak vidis. tim padem bys musel vedet,jak to se mnou je:-)) to, cemu rikas fabulace, vychazi z mych aktualnich nalad. selavi:-)

    OdpovědětVymazat
  6. lexi, já ti fakt asi nerozumím...

    OdpovědětVymazat
  7. koukam ze srandicky ti nepomuzou. Tak ja se radeji vrhnu na peclive studium tveho blogu. Materialu je tu dost. Ahoj! B.

    OdpovědětVymazat
  8. náhody samozřejmě existujou. Čím je náhoda méně pravděpodobná, tím více ji mají lidé tendenci zaměňovat za fatálno. Tak to neřeš:)

    OdpovědětVymazat
  9. FUJ! Hopeuju, že je to uz pase, bo jinak mi shorel svet... :-( Doma si o tom spachame takovou malou scenku! :-) Papa

    OdpovědětVymazat
  10. passe jak passodoble;-) chi. to se tesim!;-)

    OdpovědětVymazat