pondělí 7. ledna 2008

JAK JSEM CHTĚLA MÍT NEHTY JAK ZE ŽURNÁLU

Chtěla bych už jaro.

Včera na mě skákla jedna z regulérních zimních depek. Když jsem se vracela domů ve sněhu a dešti a ničemu z toho se nedalo poručit a byla jsem mokrá jak myš. A ten bordel z venku se nosí na botách všecek do baráku a já několikrát denně stírám chodbu, páč chodit s čoklovou se musí.

A eště k tomu - mám v katastrofálním stavu nehty. Zimou trpí, nějak příliš se mi začaly štěpit jako příslovečné atomy a placama se mi některý z nich zcela nepochopitelně naštípnul v půlce nehtové ploténky. Nevzhledná a bolestivá záležitost. Tak jsem si dneska udělala radost a zašla si na manikúru. Paninka mi do nich zapracovala včelí vosk a křemík, tak se mi lesknou jak psovi kulky a po bodu zlomu není ani vidu ani slechu. Zahlédla jsem u ní v kamrlíku naaranžované umělé nehty s různýma kresbičkama, tak jsem vrazila pár šestek ještě do toho. Jsem spokojená. Mám pastelově fialkové nehty s černostříbrnou kresbou. Vypadají jak umělé, ale jsou moje! Ženská je umělkyně. Byla jsem u ní poprvé, páč ta moje původní, kam jsem chodila dva roky, náhle zjistila, že práce kolem nehtů až tak moc nevynáší, tak se dala na dráhu finančního poradce a nechala si nehty jen jako doplňkový šolich. Čímž vyřadila z oběhu nás, kteří jsme chodili jen na manikúru a nechala si ty ekonomicky výhodnější, co si lepí nehty umělé.

Taky jsem se svého času rozhodla zapracovat na místech, kde byla ke mně matka příroda skoupá a doplnit se nějakým tím plastem.

První gelové nehty mě nadchly!

Pořád jsem je zkoumala a na radu manikérky k nim byla patřičně opatrná. Bohužel, dlouho jsem se s nimi nepyšnila. Hned ve chvíli, kdy jsem se na ně přestala soustředit, jsem prvním nehtem drbla do skříně. A šup lup! Bylo po parádě. Druhý nehtík kámoše nenechal ve štychu a odebral se do věčných lovišť hned následující den. Jen tak, without say goodbye;-). A páč neštěstí chodí podle Murphyho vždycky ve trojici, tak třetí kumpán sice neodstřelil, ale pro jistotu se ulomil při hledání trička v dalekých útrobách skříně... Kvapila jsem zasmušile s rukama v kapsách své ulámané poklady za nemalý peníz spravit. Ale zase byla paráda jen pár dní. A protože za každý dobrý skutek následuje spravedlivá odplata, nic jsem pořádně nemohla dělat. Počínaje od zapínání knoflíků až po sbírání drobáků v krámě. Natož uklízet a mýt nádobí. A nemohla jsem se ani poškrábat na zádech! Mimořádně mi také v tom období stoupla spotřeba gumových rukavic.

Takhle ve stresu jsem to vydržela půl roku. Manikérka se při každé mé další návštěvě usmívala rozpačitěji a rozpačitěji, řkouc, že mé nehty asi nesnášejí ten gel nebo lepidlo nebo něco, páč ostatním ulítne tak maximálně jeden nehet za měsíc... nebo... jestli prej nedělám s nějakým ředidlem...

A pak mi jednou při rychlém psaní na klávesnici sborově odstřelily hned dva nehty, a to byla poslední kapka. Zaklela jsem jak dlaždič a šla nehty sundat dobrovolně.

Ovšem ta hrůza pod nima se spravovala dva měsíce....

A od té doby už chodím jen na manikúru.

18 komentářů:

  1. No, vteřinové lepidlo stojí jen šestnáct korun, a drží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. v první fázi jsem jako záchranu rovněž vyzkoušela. A na mých nehtech - nedrželo..

    OdpovědětVymazat
  3. no tak naštěstí žádný umělotiny nepotřebuju, drapáky mám dost dlouhý, a svoje ;) holky u koní nechápou, jak to dělám :)

    OdpovědětVymazat
  4. proste mas stesti a jsi holka sikovna!!!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. ...osoby, vaše starosti na moje ostny!

    OdpovědětVymazat
  6. Některé ženské slasti opravdu průměrný muž nezná a leckdy ho překvapí jak to mají ženy v lecčems složité, žejo. Třeba takové jehlové podpatky a malé dlaždičky nebo rohožky... :)) A umělé nehtíky jsem měl tu čest vidět na dně bazénu... když jsem si pořídil své první plavecké brýle..eklhaft..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Lexulko, raději svoje kratší a upravené než umělé a s nimi spojené i všechny potíže.

    Kamio, copak na dně bazénu, ale zadrápnuté v kůži na zádech.. *šklebík*

    OdpovědětVymazat
  8. Přátelé, dnes jsem ty nehty viděl a...
    ...nemám prostě slov!!!

    OdpovědětVymazat
  9. jako CO??? mas snad nejakych namitek?;-)

    OdpovědětVymazat
  10. ...jelikož bych ty nehty nerad tahal ze svých očí, tak ybch si žádných námitek nedovolil!!!

    Ne, sluší ti to! Fakt! .o)

    OdpovědětVymazat
  11. ty máš ale \"štěstí\":-) Moje gelovky drží spolehlivě pokaždé 4-5týdnů, než se konečně odhodlám je zase nechat doplnit. A tou dobou už to sakra potřebují:-))

    OdpovědětVymazat
  12. ZAVIDIM! :-) vlastne uz ne, ty moje jsou ted docela fajn! kdyz je pochvalil i Hanys, to je co rict:-))

    OdpovědětVymazat
  13. Kdeže malé dlaždičky!---velká dlažba, to je tepr lahoda--velké kostky = velké mezery, ale dost úzké na to, aby do nich zajel podpatek po celém svém obvodu a bota je rázem zničená. Ať se jdou všechna historická náměstí bodnout :-)

    OdpovědětVymazat
  14. chvilku jsem měla nutkání vyhlásit nový řetězák - a to \"o nejhezčí nehty\". Pak mi ale došlo, že moje byly naposledy upraveny v listopadu!!a pak přišel nový job, odrostly (až na pár kousků gelu při kraji) a krásné budou zas až 18/1. Pokud se zase zaměstnavatel nerozhodne, že mě pošle na \"výlet\" někam na konec světa a já \"sezení\" po šesté nezruším:-) ALe třeba časem něco na blog vyplivnu, abych se taky pochlubila:-)

    OdpovědětVymazat
  15. [13],já to o těch malých dlaždičkách a tlustých rohožkách jen slyšel, nemám osobní zkušenost:)

    Báro[7], auuuu !!

    OdpovědětVymazat
  16. Furt to říkám, že umělý nehty jsou svinstvo. Jsem ráda, že mi to někdo potvrdil...

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je husty! chtelo by to fotku. A \'ta hruza pod nima\'...z toho mam husi kuzi :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak az je budu mit zas hezky nacancane ;-)

    OdpovědětVymazat