čtvrtek 10. ledna 2008

CO SI TĚLO ŽÁDÁ...

To nedostane. A už se to začíná projevovat:-).

Špatně se mi usíná... každý večer uléhám do své fotelky v prostorném obýváčku tři krát štyry metry. Připadám si jak student vysoké školy na privátu. Vedle mě se tyčí sušák na prádlo. V rohu se stydlivě krčí vánoční umělý strom, páč jsem ještě neměla čas ho svlíknout z parády a hodit na roční dýchánek do sklepa. Takže kam bych dala případného chlapa nevím. Vejde se vedle mě jedině čoklová (používám ji místo termofónu). Mám sice eště jeden pokoj... ale tam za stěnou mlčky a soustředěně buší do klávesnice mladý chemik. Od soumraku do úsvitu, řekla bych, kdyby nemusel chodit do školy. Své místo opouští je v naléhavém a nezbytném případě.

A vstává se mi ještě hůř. Běžně po ránu exploduju. Protože v tom pokoji, co bydlí chemik, zase přes noc cosi nejspíš vybuchlo. Nebo si ten mladý pitomec do sněhu vezme plátěné konverzky a to jenom proto, že se mu večír zauzlovaly zimní boty a mu se to ráno nechce oduzlovávat... Tak se plazí závějema v teniskách... nebo zaspí a pak nestihne jít na špacír s čoklovou, tak je to zasejc na mě...a pak přijdu do práce. A tam na mě imvrére útočí bába smrděnka;-). Den co den mi hned po ránu připraví kvíz co včera bylo k večeři. Jako by mě to zajímalo, himl! Ovšem to by nebylo tak nejhorší. Ještě je tam druhá. Ovšem ta nic nevaří, ta jen prostě produkuje odér sama o sobě. Tak to je bába smradlavka. Práce mě přestává těšit i když tomu tak ještě nedávno bylo. Už ji beru jen jako nutnost přežít v téhle době. Zkusím najít jinou...

A proč to všechno je? Přátelé, protože proto!

Někde jsem četla, že sex, nebo spíš hormony, které se při něm vyplavujou, jsou pro člověka nesmírně přínosné. Jsem v prdeli jak Baťa s dřevákama. Julínek s permonem by radost neměli, že zdravotní prevenci takhle flákám.

Mě se totiž nevyplavuje nic. A je nejvyšší čas s tím něco udělat.

7 komentářů:

  1. hezky napsaný, ale drobet smutný! Musím souhlasit: Chlapa ničím nenahradíš, ale ani chlap ženskou a jsme zase na nule... na jaře bude líp, pořádný chlapi co uměj potěšit maj asi zimní spánek že se do ničeho nehrnou, ne?! Ženská by neměla ležet ladem... jsou to lenoši líný.. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. rok 08 bude fajn..samý příjemný čísla...věř tomu...tak za dva měsíce budeš psát tak optimistický blogy až se budu šklebit..

    OdpovědětVymazat
  3. Lexulko,
    uz delsi dobu ctu tvoje stranky. A moc se mi libi!!! Zacal jsem od zacatku, mam trochu problemy s casem, ne vsechno stiham, ale prectu vsechno! Fakt dobry! A v tomhle te nemuzu nechat. Nezahravej si s endorfiny, ty jsou moc dulezite! Zitra rano (v sobotu) odjizdim za tebou. Mam jenom jeden malinky problem... Kam mam jet?
    B.

    OdpovědětVymazat
  4. jsem rada, ze sis vzpomnel! vitej z vojny a jasne, to bude gut!;-)

    OdpovědětVymazat
  5. mam noveho ctenare? supr!
    ;-) prichazis s nabidkou kvalitniho sexu? chi. vzpomen si, jak dopadl sasa maslan v pelisku s evi v peliskach:-))
    tak z toho duvodu zustanu radsi anonymous:-))))

    OdpovědětVymazat
  6. ...jen bacha, abych tě v pondělí ještě poznal!!! víš, že nic se nemá přehánět!

    OdpovědětVymazat
  7. ja myslim, ze ty me poznas dycky;-)

    OdpovědětVymazat