neděle 20. ledna 2008

NEJEN LIDI ODCHÁZEJÍ

Má samota byla opět posílena. Tentokrát mě opustila lednička.

Mimochodem, urnový hájek se v pátek nekonal. Místo něho jsme s Janou zabrousily po dlouhé době na místní diskotéku. Zjistila jsem, že trojka pivo, tulamorka a voďár fakt není fakt dobrá volba:-). Přišly jsme domů nad ránem a trošku se mi před očima houpal svět. V rámci prevence ho do latě srovnaly na noc dva ibalginy.

Spalo se mi dobře. Kolem jedenácté jsem křepce a v dobré náladě vyskočila z postele a hrnu si to k mražáku, abych něco vytáhla k obědu. Otevřu dekl - něco se mi tam nepozdávalo... zavětřím - mražákem se nesla nelibá vůně a hlavně - bylo tam teplo! Mražák domrazil a aby v tom nebyl sám, dochladil i chlaďák... Zběsile jsem zkoušela zásuvku a správné zaražení zástrčky, jakože to nemůže být pravda, ale všechno bylo v cajku. Akorát teda na ten domácí spotřebič samotný. Několikrát jsem do ní ze vzteku kopla, s malinkou nadějí v duši, že snad naskočí, páč zázraky se dějou. Zázraky byly asi pro ten den vyčerpány na jiném místě. Tady k zázraku nedošlo.

Z prdele klika:-). A to se mi přihodí zrovna ve chvíli, kdy mám nadělané zásoby na půl roku dopředu. Ještě v pátek z mražáku při otevření stoupala ledová pára, tak to musel exnout někdy během včerejška. Maso, co jsem ho tam v pátek dala, nestačilo ani zmrznout. Zato zasmrádnout jo.

Jana mě utěšovala, že mám být ráda, že si aspoň můžu koupit něco nového:-). Něco nového! To bych si radši koupila něco na sebe a ne investovat do domácích spotřebičů, co nota bene kliďánko mohly ještě sloužit!

Kdyby byl venku aspoň mráz, mohla jsem dát nějaké maso za okno. Ale ono ne. Ono je tam zrovna jarní tání. Posbírala jsem, co se dalo ještě zachránit a s Janou jsme to zavezly kámošovi do mražáku. Dobrá duše, slíbil, že mi to tam týden nechá. A já si šla v sobotu pořizovat novou ledničku.

Jsem o deset tácků lehčí. Sice, pravda, na splátky, tak to bude ještě o něco víc, ale čert to vem.

Tento rok není příliš vyvedený. Především, co se peněz týče. Ze všech stran na mě útočí natažené ruce. Dej! Dej! No himl, jestli bude celý takový, tak se mám na co těšit. A abych si našla ty zaměstnání aspoň dvě.

8 komentářů:

  1. taky by mě netěšila nová lednička, když stará ještě, mrcha, mohla sloužit!

    OdpovědětVymazat
  2. predstav si, dneska se mi o tobe zdalo!!!! ale uz nevim, co...

    OdpovědětVymazat
  3. Mrazáky i chlaďáky mají jistý poločas rozpadu, který začíná přesně den po oficiální záruční době:)

    OdpovědětVymazat
  4. ano, tohle heslo mam v praxi nejednou potvrzeno:-) tentokrat to ovsem neplati:-) byla to uz stara herka,ale slouzit teda fakt este mohla...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, sloužit ještě mohla mrcha jedna! Člověk si asi neodkládá každý měsíc pětikilčo na účel \"co kdyby náhodou klekla lednice\", co? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. dámy, pořád na tom nejste tak blbě, jako já... od tý doby, co jsem se nastěhovala do novýho, lednici nemám... ta, kterou jsme dostali darem, fungovala přesně dvě hodiny, než vyhořela... taková stará bréca to byla... a na jinou prostě neni - jistí to balkon - i když teď začínám mít docela strach, když je venku přes 10 stupňů...

    OdpovědětVymazat
  7. nemusíš hned novou. Kup si nějaký inzertník a tam prodávají lidi lednice za dva tisíce třeba dva roky staré. Vydrží pět let určitě. Já tak koupil starší Calexku a jela jak divá a jede určitě pořád, jen já už jsem jinde;)

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem to tam naskladala za okno, a tuhle koukam, cosi zeleneho rasi na salamu!
    Pratele, jaro je tady! Meze osychaji, salamy se zelenaji!!;-)
    Vcera prituhlo a dneska je zase jaro...jak v blbem filmu. ja uz lednici doma mam, ale zapnout ji mam az zitra taxnad bude fakcit:-) souhlasim s Kamiem, tyhle kramy se prodavaji za par supek, urcite sezenes!! drzim palce!;-)

    OdpovědětVymazat