pondělí 7. ledna 2008

A KDYBY NĚKOHO ZAJÍMALA TA PLOŠINA...

PLOCHA

14 komentářů:

  1. No tak kde je?? Neříkej mi, že to je jen textový fór!!

    OdpovědětVymazat
  2. ty nic nevidis? kdo co jaky ktery ci? :-) asi to bude forek...

    OdpovědětVymazat
  3. já ji teda vidím a Kamio by si měl zapnout obrázky a nešetřit na bajtech.
    Mohu jen dodat, že s dětmi si člověk opravdu musí vytrpět své. *smích*

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem si myslela,že mám vlčí mlhu...;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Báro, sice na bajtech šetřit musím, ale ať dělám co dělám, ve Firefoxu mám teda asi smůlu... obrázky zapnuty a píše si mi jen text \"PLOCHA\"... zkusím to v MSIE...

    OdpovědětVymazat
  6. A ani v MSIE jsem neuspěl. Zakřížkovaná ikonka... Asi mi není dáno pohlédnout v tu plochu nebo co:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ji ve firefoxu vidím. Musím říci, že je nápaditá, baví mě se dívat na cizí plochy, je to jako nahlížet do bytu.

    OdpovědětVymazat
  8. to me mrzi! ale vsickni to vidi! jen ty ne!! nejde o zivot, nejde o nic:-)

    OdpovědětVymazat
  9. cha! ty zvedavce;-)))) BTW: me taky, i kdyz z plochy se toho moc nedovime..:-))

    OdpovědětVymazat
  10. Já už na to přišel! Páč to máš odkazem z jiného webu, tak mi to nepustí pracovní server a píše mi stupidní hlášku, že teda jako v práci chatovat nebudu:)

    OdpovědětVymazat
  11. Plocha pěkná, ale koukám na to minutu a rozjížděj se mi voči *smííích*

    OdpovědětVymazat
  12. je, amores perros (laska je mrcha ze?) - muj oblibenej film. Videla jsem nekolikrat. Jako ploche je to dost punkovy ale cool! Udelala bych z tohodle prispevku stafetu, ujme se nekdo?

    OdpovědětVymazat
  13. nekde uz to probehlo, tusim u Kamia nebo Zuzi.. i u dalsich;-)a co mas na plose ty?

    OdpovědětVymazat