sobota 1. března 2008

ZMRTVÝCHVSTÁNÍ

Helou!

Tak jsem back;-).

Moje představy o tom, že se nikdy nedostanu do nemocnice, se ukázaly býti liché a já jsem minulou sobotu v noci byla nucena navštívit pohotovost a následně chirurgickou ambulanci s podezřením na slepáka. Jako slepák se to ale jen tvářilo, byla to náhlá příhoda břišní jiného původu, tak mě v pondělí kuchli. A dneska mě pustili domů.

Tak vás tady všechny zdravím a doufám, že se mi už nic takového nepřihodí. Páč tentokrát prý na druhý břeh chyběla jen půlhodinka...;-). 

Díky, chirurgové a gynekologové!

6 komentářů:

  1. No Lexulko nekecej!!!!
    Tak to je moc fajn, že jsi z5 a v pořádku.
    Hezky se opatruj!!!!!!!!!!!!!!

    P.S.
    Taky jsem tohle kdysi tak trochu zažila - můj lékař měl mé mimoděložní těhotenství za simulaci, zmetek jeden.

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej, Lexulko, furt sem chodím a nic, tak konečně jsi zpět.

    OdpovědětVymazat
  3. ja jsem taky rada! Jdu se k vam mrknout, nez se mi rozchodeji prsty na klavesnici;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bláho, tož vitaj a jsem rád, že to dopadlo dobře...!

    OdpovědětVymazat