neděle 30. března 2008

MURPHY SE NIKDY NEMÝLÍ

Tolik jsem se těšila na ten první den, co se bude tvářit jak jaro!

A dneska ten slavný den nadešel. Cítila jsem se po ránu výborně, navzdory nepříjemnému posunu na letní čas. Ráno mě pošimral zatoulaný sluneční paprsek a zenergizoval moje tělo a ducha. I když bylo ráno přívětivé, Murphy měl opět pravdu...

Když se cítíte výborně, buďte bez obav. Ono vás to rychle přejde;-).

Chtěla jsem jet někam na výlet... No tak dobře, na výlety je ještě brzo.

Tak teda na návštěvu k našim. Autem...No tak dobře, nakonec vlak taky není tak špatný dopravní prostředek.

Nejlepší způsob, jak si udržet muže je držet ho v náručí;-). To jsem měla zrovinka dneska v úmyslu... No dobře, samota má taky své kouzlo.

Ale momentos! Nějaký ten výlet je přece na plánu v pondělí! Aha. Páč pravděpodobnost, že se něco stane, je nepřímo úměrná tomu, nakolik je žádoucí, aby se tak stalo, tak zase nic...

Jsou tohle problémy? Nejsou!

Není každý den posvícení a zítra bude líp! Doufám, teda;-). A jaro teprv začíná!

Žádné komentáře:

Okomentovat