úterý 18. března 2008

UŽ VÍM, JAK BOLÍ PODEBRANÝ PALEC

Když do tebe pichnou, máš utrum a už se vezeš, věští budoucnost můj otec. A má pravdu... asi jako paní Huňavá.. to je ta experimentátorka, co vyzkoušela kosmodisk. Používala ho na hlavu, na zádda, na nohy, na břicho... aby nakonec zjistila, že je to na pi...

V neděli ráno po plese jsem se vzbudila s neurčitým pocitem, že mě pobolívá prst na pravé noze. Palec to teda naní, ale ten druhý prst, jako na ruce ukazováček. Na noze se to asi tak nejmenuje;-). Včera to bylo ještě horší, prst vypadal na noze tak nějak nepatřičně, byl křivý a navíc pěkně opuchnul. Podagra! Napadlo mě. Tata to má a co má tata, to mám taky já...uchechtávala jsem se. Smích mě přešel v momentě, kdy jsem už nemohla ani chodit. V noci jsem toho taky moc nenaspala, i rozhodla jsem se zajít k doktorce. Zase...

Doktorce se můj krasavec moc nelíbil a vůbec se nesmála.

"Ten vypadá... nebouchla jste se?", kroutila hlavou.

"Nejsem si vědoma. To bych si pamatovala. Myslim teda", usmála jsem se.

"Ehm," káravě se na mě podívala, "nepíchla jste se do něčeho?"

Už jsem jen kroutila hlavou.

Něčím mi to natřela a sestra mi fáčem omotala nohu. Izolepou nešetřila. Čtyři pruhy tam a zpátky, vypadalo to jak náhubek Hanibala Lectera. Ovšem na noze;-). Pak se přiblížila od boku s inejkční stříkačkou, že mi vezme krev. Snažila se. Je stará a slepá, píchala do mě na více místech, ale žíla se jí pořád někam ztrácela. Asi mě bodla jednou i skrz naskrz, páč to bolelo jak sviňa a ve zkumavce ani kapka:-(. Přelepit jsem si to musela sama, páč ona držela levou čtvereček gázy, na hřbet pravé ruky si přilepila izolepu a další krok v realizaci tohoto zdravotnického standardu byl technologicky nemožný;-).

Připadám si jak kripl. Furt cosik!

Jak to vykřikoval ten dědek v čekárně?

"Tady by měli mět klát a sekeru! Tým, co sú už na hovno, by mohli zrovna cosi urubnút, ať dajú pokoj!";-)

4 komentáře:

  1. s doktorama je kříž... dneska jsem byla na sedimentaci po atb, sestra se ale naštěstí do žíly trefila v poho - vypadá to, že ani modřinu mít nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Co to je za rok!, já tež od ledna jen pochcípávám a nabírá to čím dál větší grády, a to mi přišla zpráva že podle mayského kalendáře má být za 3 roky konec světa ...

    OdpovědětVymazat
  3. baba nezklamala! ja uz ji mam!;-)

    OdpovědětVymazat
  4. podle Nostradama 21.12.2012... tech koncu sveta uz bylo! ale ten Nostradamus se pry snad nikdy nezmylil... fujtajxl. radsi se rychle zbrchat a este neco uzit! tak vstavej a at je ti lip!:-)

    OdpovědětVymazat