pátek 28. března 2008

KOLBENKA SNAD STOJÍ NA GEOPATOGENNÍCH ZÓNÁCH

Z kolbenky se pomalu ale jistě stává lazaret a depozitář použitého spodního prádla...

Kolegyně dneska v práci prohlásila: tak nejdřív budu pčikat a potom budu srat!...

Její slova nelze nebrat vážněL . Druhá kolegyně, Jiřina, jejíž produktivita práce byla do včerejška hnána do nebeských výšin, dneska ráno náhle zavolala, že ji nečekaně setnula střevní chřipka. No, ona to řekla jinak, ale to se sem nehodí... Že se cosi stane, se dalo předvídat už včera, kdy jsem zaslechla útržky rozhovoru dvou kolegyň:

"Chacha! Cože? Pod mostem?"

"Nejen Slávka.... Musela jsem...cestou do práce... nedošla bych na autobus... "

"... na ústředním v šatně.... "

"... a já si říkala, co se to tam suší za bombarďáky!!"

"Muehehe, Jiřino, tys mě vypekla!", vykřikovala rozverně Martha.

Jo, Jiřina je stará pekařka. Eště, že tady máme několik sociálních zařízení a nemusím navštěvovat to jejich, páč paní Martha na mě dneska hned u dveří vybafla:

"Jak ti je?", a zelená jak sedmica se přidržovala futer.

"Dobře mi je," opatrně jsem ji obešla a uvařila si mátový čaj. Doufám, že mi to taky dlouho vydrží! Už totiž pčikám taky...

Dneska večer jdu preventivně vypálit červa. Protože jak říká můj tata - všechny choroby jsou jenom zanedbaný chlast;-). No když už jsme u toho chlastu... Konečně mi přišel na mail upřímný horoskop. Většina střelců jsou alkoholici a ostatním lidem jsou pro srandu. Malí bezcenní sráči;-). To jsem při pátku potřebovala vědět. Hned mi stouplo sebevědomí!;-).

Mimochodem, prý dneska v 11.28 nastává nejšťastnější doba tohoto roku pro všechny znamení - střelce nevyjímaje! Těšme se, přítelíčkové! Kéž se to vyplní!!

1 komentář:

  1. Muehehe ... tak v 11.28 ...to bude co nevidět ... kdo by to nebral :)

    OdpovědětVymazat