pátek 14. března 2008

JAK NA SRAVOU CHŘIPKU

Kuwa, uz me to štve.Nestačí, že doma pořád ještě tuchnu na neschopence s břichem. Včera jsem se vzbudila s neurčitým pocitem, že mi není tak docela oukej. V průběhu dne se pocit změnil v jistotu. Přišel mi spravovat elektrikář nějaké zásuvky a světla, je to kámoš a měl chuť debatovat. Uvařila jsem mu s vypětím všech sil kávku a pak se musel spokojit s tím, že s ním debatuju ze svého loža, zatímco on tvrdě pracuje. Vleže jsem se modlila, ať ta hrůza, kterou jsem nezvratně očekávala, vydrží až po jeho odchodu. 

Když odešel, z posledních sil jsem se doplížila na WC a to mi na přechodnou dobu poskytlo azyl. O vážnosti mého stavu netřeba pochybovat, když jsem za celý den nevykouřila ani jednu cigaretu a jediné, co do mě vešlo a zůstalo, byla až do večera cola a suchý rohlík. Dneska ráno - nový člověk! Až na zdravou lesní barvu ve tvářích, na kterou jsem si, mimochodem, v poslední době už zvykla.

Zde recept na překonání střevní chřipky během jednoho dne:

  • minimálně půl dne prospat,
  • teplotu srazit třema paralenama,
  • na střeva si dát 2 loperony,
  • cucat brčkem coca colu,
  • zázvorový čaj s cukrem,
  • rohlík,
  • tři čtverečky hořké čokolády,
  • ananasový kompot,
  • a někdo, kdo vám bude škrábat záda!;-)
A po včerejších sračkách ani vidu, ani slechu. A když - tak jenom malinko;-).

5 komentářů:

  1. Ty voso! Tak ten návod si zkopíruju a pokud mě něco podobného chytne, tak to otestuju.. pokud budu mít sílu vzít si návod z šuflete (a nějakou tu minutu mimo trůnící místnost:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja uz se ho radsi naucila nazpamet;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetl jsem a zabalím si, i na cesty, KPZPDP (krabičku poslední záchrany před dalším posráním). Jen nevím, jak tam nacpu škrábatele!

    OdpovědětVymazat
  4. Lexulko, ty seš půl doktora, už to mám zkopčený a v peněžence!

    OdpovědětVymazat