pátek 22. února 2008

CO MĚ PŘI PÁTKU POBAVILO

Dneska jsem na netu zaregistrovala velmi zásadní informaci, že Taťána Kuchařová už není sama! Nedalo mi to, abych si neprohlédla nového přítele krásné T.K.

Z jedné fotky na mě hleděl malinký nevýrazný obličejík, leč s uhrančivým pohledem...řeknu si, hledej dál, ať víš, jak bude vypadat další hvězdný pár.. a můj zrak padl na fotogalerii pana radního;-). A to jsem se fakt hurónsky zasmála!

Čekala jsem fotky z návštěv měst, jednání, zachycení pana radního při oficiálním projevu... a on tam, šibal, sedí ve svém kanclíku na své židličce a pózuje jak zkušená modelka. A ten rentgenový pohled! Vau!;-)

Inu, není divu, že se Taťána konečně zamilovala!;-)

7 komentářů:

  1. Tak jsem to všechno prošla, to je teda pravda co tu píšeš! Tomu žádná nemůže odolat, je to něco jako Krysař z Hammeln ...charismatický fešák - ty brýle mu musel vybírat vizážista!

    OdpovědětVymazat
  2. krysar akorat ta pistala mu tam chybi;-)! jo, to se mi k tomu hodi!!!;-) super! hledala jsem vhodne prirovnani, ale tys me predbehla!diky!

    OdpovědětVymazat
  3. V životě jsem o těch lidech neslyšel.

    OdpovědětVymazat
  4. Ani o te hezci polovicce? A vis co? myslim, zes o nic neprisel;-)

    OdpovědětVymazat
  5. prosimvas damy kdo je to ta tatjana? (omluvte mou ignoranci)

    OdpovědětVymazat
  6. Taťána je miss World, loňská myslím...

    OdpovědětVymazat