čtvrtek 6. března 2008

NEJEN ODBORÁŘI STÁVKUJOU

Náklonnost jim nečekaně projevila i moje mailová schránka na seznamu.cz. 

Od té doby, co jsem se vrátila ze špitálu domů, mě permanentně pije krev.  Přihlašuju se pět a více minut. Pauzu ekonomicky využívám k vaření kafe a zdravotnickým přestávkám. Po relevantní pauze se s hrnkem navracím ke stroji. A kurvuju. Místo otevřené mailové schránky je na monitoru většinou zase jen domovská stránka... 

Dneska jsem po ránu zpracovávala energetický management, co jsem si vzala domů, aby mi nezakrněly mozkové závity. Dvě hodky drbačky byly korunovány úspěchem, dokonce i do mejlu jsem vlezla a jala se odesílat soubory. Nic velkého, dohromady asi 300 kB... Mail mou zprávu přijal a začal chroustat. Obrazovka zbělela na dlouhých 15 minut... poté se objevil znovu můj mail. Zajásala jsem. Otevřela jsem odeslané zprávy a zjistila, že bohužel kýžená zpráva se mezi nima nenachází. A nenacházela se ani v rozepsaných. A ani jinde. Prostě byla fuč...

Hodila jsem na to bobek a založila si maila na konkurenčním atlasu. Ten mi zprávu odeslal v cuku letu.

Seznam je šlendrián. Tvůrci se patrně shlédli v designu, tak se u něj často mění vzhled. Nijak zásadně, podle mého žádná hitparáda, spíš čím dál tím hůř... ale mám tam pár schránek. A potřebuju ho!

A byla jsem s ním dlouho spokojená. Nevíte, co s tím, aby dostal rozum?

Nebo že by mě už nechtěli? 

2 komentáře:

  1. Já nevím, Lexulko, ale já se Seznamem problém nemám. Nebude to třeba připojením? Bo jak ty vlny vali přes kotary, ja, šak viš a znaš:)

    OdpovědětVymazat
  2. chi to jsem si myslela taky.. jenze vsechno ostatni fakci! akorat ten seznam stavkuje.. vcera se chvilku rozbeh a zas nic.. psala jsem ti maila a do schranky jsem se dobyvala pro zmenu 7 minut 12 sec presne;-)

    OdpovědětVymazat