pátek 7. března 2008

CO POUDALA BABA FUTEŘ

Co Baba Futeř poudala, o tom mi není nic známo, zato vím, že seděla na obláčku a prášila duchny dolů na svět. Nějakou plnou a hodně teplou by mi sem dolů mohla hodit;-).

Před pár roky byl chemik nemocný a v důsledku své choroby trošku znehodnotil tehdejší ložní vybavení našeho bytu. Ono by se s tim něco dělat dalo, ale že bych si na záda hodila ranec (páč jsem bez auta) a šla navštívila maringotku s nápisem ČISTÍME PERIE, radši jsem duchny a polštáře rovnou hodila do konťasu. A zakoupila jsem si nové. Lehké, moderní, antialergické a ultratenké.

Všechno je super. Až teda na jednu drobnost. Jaksi nehřejou. Což se u přikrývky logicky očekává. V zimě se pod nima dá spát pouze tehdy, když jsou na sobě dvě, nebo druhá možnost - odebírat teplo druhému tělu:-).

Skuhrala jsem a skuhrala, až jsem se dočkala;-). Včera přišel Mikuláš Radim s rancem a donesl mi pořádnou betelnou deku. Není to žádná duchna, ve které se sype peří z jedné strany na druhou, takže přikrytím nastává buď dušnost (to když se náplň přesune na hrudník), nebo přehřátí končetin (náplň se šoupne do noh). Dneska jsem se po dlouhé době krásně vyspala pod heboučkou prošívanou a hlavně teploučkou dekou! 

Babu Futeř už nepotřebuju!;-) 

 

1 komentář:

  1. Tak tomu rozumím, mám taky moc ráda teplíčko. lexulko, nedala bys mi polopatický návod jak se dává pod článek odkaz na starší a novější??? dík

    OdpovědětVymazat