čtvrtek 1. listopadu 2007

NÁVŠTĚVA CHORÉHO

Možná jsem ten klub odložených žen správně neodhadla... dneska ráno mi přišla sms, jak se po ránu mám a jestli je už čoklová vyvenčena a že návštěva čeká dole...

No co to je za srandičky? Kroutila jsem hlavou, páč jsem byla po ránu bez nálady. Posledních čtrnáct dní se do mě pořád strefujou nějaké virózy a jiné létavé ludry, asi by to chtělo vyležet, ale to není nic pro mě. Dneska mě bolelo v krku jak by se tam nasáčkoval prevít angína a už mi bylo fakt i mnohem líp, než toto ráno...

Mžourám z okna, nikoho nevidím... blbé vtipy v sedm ráno.

Jenže. Zazvonil telefon a vzápětí stála návštěva za dveřma.

Chi. Měla bych být po ránu taky jak růže květ. Jenže jsem měla epesní pyžamo, červené oči, a v hrnci se mi vařily natáčky. V kvartýru brajgl jak po náletu, páč jsem dojela včera v noci z návštěvy ségry a jaxi nebyl čas dělat při půlnoci úklid. A v peřině spala odložená fena:-). Jo, kdybych čekala, že mi přijede v sedm ráno taková návštěva, určitě bych se přemohla a trochu uklidila.

No co, tak jsem tohle prostě zasklila a ukázala se jako nepříliš pořádná hospodyňka... doufám, že se mi to podaří napravit.

Ale ranní návštěvy budu přijímat častěji. Bacily a bolení v krku jsou totiž v tahu!

3 komentáře:

  1. Jakpa to děláš, že totakrychle mizí? To neumim. a jinak jsem ráda že to předtim byl hoax a dancer \"přežil\"!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. japato?? co mizi? ty bacily? no to jsou kouzla a cary!:.)chi
    hezky den!

    OdpovědětVymazat
  3. Já cu taky takové nečekané návštěvy...

    OdpovědětVymazat