sobota 17. listopadu 2007

PÁR VYJMENOVANÝCH SLOV PO "B"

Taky to máte tak zařízeno, že některé dny, potažmo víkendy, máte tak těhotné nabídkama, že máte problém se pro některou variantu rozhodnout a jiné totálně vytuněné, kdy není, lidově řečeno, do čeho bodnout?

Tak takový víkend mě právě potkal. OBYČEJNÝ. Ne, že by mi to nějak extra vadilo. Mám aspoň čas dohnat domácí resty za poslední dobu (a že jich je:-). Ale včera, když konečně odbouchali náročný pracovní týden, jsem měla neskutečnou chuť někam vyrazit. Přání je prý otcem myšlenky, tak páč nikoho nenapadlo samého od sebe se ozvat, nažhavila jsem mobil a lákala.

První mě napadla Jana. Klub odložených žen skomírá, takže by bylo načase udělat nějaký slet, napadlo mě. Janě zvonil telefon dlouho a když ho konečně vzala, bylo slyšet pěkný rachot a do toho Janin vyjuchaný hlas, že je kdesi v tahu se svým milým na ochutnávce vín. Čímž mi dokonale zatla tipec:-). Dlouho jsem neviděla Hanýska, tak jsem navrhla skok na pár kousků i jemu. Taky se mu to nehodilo... Ještě jsem čekla pár kámošek, ale bylo zřejmé, že nic z toho neklapne. A taky že ne.

Pustila jsem si smutné Želary a v jedenáct zaklapla dekly:-).

Za každý dobrý skutek spravedlivá odplata, takže dneska ráno jsem se BYSTŘE vyštrachala z postele svěží jak Toma:-). Uvařila jsem si BYLINKOVÝ čaj. Vykopla jsem Dejva, který jel se svým otcem tam, kde sa nad Tatrú blýská a já si tady užívám samoty s čoklovou. V kvartýře se taky už všechno blýská (kvůli tomu snad nemusím za hranice), pračka vesele pere druhou várku prádla, dám si kafe a pak venku na pozorovatelně cigáro a bude mi fajn;-).

Pozorovatelna totiž skýtá pohled na leckteré zajímavé obyvatele našeho bloku. Třebas ta paní vedle na pavlači, kterou potkávám za bílého dne ve městě, vždy usměvavou a upravenou. Večer je to hezká KOBYLA. Se svým manžílkem snášejí do kvartýru igelitky plné chlastu. Nevím, co pijou, ale vždycky si otevřou okno a hulákají do černé noci. Ženština se občas předsune na pavlač, kde dělá scény a opileckým hlasem deklamuje, že od svého milého hulána uteče. On se vysune za ní, chytne jí za vlasy, ona vyjekne, ovine se kolem něho jako liána a oba zalezou zpátky... Asi to bude pěknej bejk;-). Sorry, BÝK:-). 

Ale v PŘIBYSLAVI jsem nikdá nebyla. Musím to někdy napravit:-).

4 komentáře:

  1. Přibyl Zbyšek! Dobytek z Hrabyně! :))

    Venku na pozorovatelně cigáro, jo! Na to se taky těším:)

    OdpovědětVymazat
  2. krassicka! je snad neco, co vy vyvoji strucnych pravidel ceskych mi uslo??? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. pracka tentokrat bez potopy?
    Jednu Janu do klubu odlozenych zen bych pro tebe mela ale je az (?) v Krusovicich..

    OdpovědětVymazat
  4. kde jsou, prosimte Krusovice?? to jsou ty s tim pivovarem??

    OdpovědětVymazat