pátek 23. listopadu 2007

ZAČÍNÁ PLESOVÁ SEZÓNA

Že je to brzo? U nás je všechno možné.

Zítra jdu na ples. Dlouho jsem se tomu bránila, ale nakonec jsem se rozhodla, že půjdu. Váhala jsem mezi plesem, srazem ze základky po nevímkolika letech a ještě jinýma alternativama, aby nakonec vyhrál ples. Docela drahá sranda - a to jsem ještě ani nenašlápla na taneční parket:-).

Když jsem začala koketovat s myšlenkou, že půjdu plesat, první mě napadlo vypadat originálně a neotřele.

Zanořila jsem se do hloubi almary a s nadějí jsem vytáhla rozevlátý rusalčí úbor, co jsem svého času koupila ve frcu a o němž se Jana vyjádřila, že jde nejspíš o noční košilku, řádně průsvitnou až průhlednou. Já si plánovala, že si ušiju tón v tónu pod to nějakou jupku:-). Leč, sliby se slibujou, blázni se radujou. Nekoupila jsem ani látku, natož abych do toho píchla jehlou. Jako náhradní řešení se nabízelo vzít si pod tu krajkovou věc černou krajkovou sukni... s nadějí jsem to zkusila... a zamítla. Sukně do gumy mi způsobila pod tím vílím úborem prdel patřící snad pivovarské kobyle. A eště březí:-). Tak co s tím? Stála jsem bezradně nad hromádkou tylu nebo z čeho to je a pak to rezignovaně hodila na dno skříně.

Při dalším zanoření do almary jsem narazila na elastické černé šaty s krátkým rukávem, áčkový střih, střižené pod prsy, což dělá sexy postavu... tak jsem se do nich nasoukala... jenže jaxi v horních partiích se šaty ukázaly být až příliš těsné... páč látka je elastická, ale zároveň stahující, stáhla mě v partiích horních (nikoliv břišních, což bych potřebovala spíš), já nemohla dýchat a z mého horního objemu zbyly s bídou dvě třetiny:-). Tak šaty letěly za zelenýma kolegyněma...

Třetí pokus jsem vzdala.

A dneska jsem vyrazila po krámech koupit nějakou tu plesovou róbu. Výběr poměrně vysoký, ceny rovněž. Od každého modelu minimálně dva kousky... riziko setkání s osobou stejně oděnou vysoké.

"Měli jste hodně kusů tohohle modelu?", ptám se unylé prodavačky.
"Toho? Mno... né, jen čtyři myslím!", uchichtla se a v úsměvu odhalila zlomený řezák. A škytla. Kradmo jsem se na ni podívala. Chichotala se pořád. Jen tak... veselá kopa patrně.

Hm. Takže dvoje šaty už jsou pryč, jedny si koupím já a ty poslední rychle slevní, takže taky briskně zmizí... snad se nevydáme všichni na stejný ples... přeju si v duchu a platím u pokladny částku, za kterou bych měla radši Chanel Chance, co nad jeho koupí pořád přemýšlím a ne lunt, co budu mít jednou na sobě. Dilema vyřešeno - alespoň pro tenhle měsíc.

Ještě jsem sháněla střevíčky a kabelku. Chtěla jsem černé boty a černou kabelku. Všude měli buď bílé nebo stříbrné. Sice hezké, ale k těm šatům, co jsem koupila, se fakt moc nehodily... po hodině běhání městem o další tácek lehčí a spokojeně si nesu domů další krámy na jedno použití...

Tak snad bude aspoň ten ples stát za to:-).

5 komentářů:

  1. Huhuu :). Akční. U nás sezona dáávno začla, tak už mám nějaký zkušenosti s nořením do skříní..a naštěstí jsem nemuselautratit ani fenik..
    Takže ať Ti to poořádně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. hehe, mame skoro identickou skladbu satniku :) skoda ze u vas nejsou oxfamy, posledi dilema tohoto typu jsem vyresila nakupem modelu prave tam asi za 4.50 :)boty a kabelka jak (rikas na jedno pouziti) vysly podstatne draz a nakonec skoncily jako dar nekomu dalsimu neb mi byly jeste navic maly

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych začal lovit ve svém šatníku já, tak bych pravděpodobně narazil na sako od maturity (takže značně out) a podobně by byl tristní zášmak do kalhotového oddělení. Bude to taky chtít obnovu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. doba je zla;-) muj ded mel v satniku asi patnact sik sak a stejne tolik kalhot. dnesni mladi nic takoveho nevedou!:-D. kam se podela kultura odivani?;-)

    OdpovědětVymazat
  5. To já netuším, musím se po ní někde poohlídnout;-)

    OdpovědětVymazat