sobota 3. listopadu 2007

UŽIJTE SI KRÁSNÝ DEN

Dneska jsem měla v horoskopu jen: UŽIJTE SI KRÁSNÝ DEN. Nic víc. Všechna ostatní znamení tam měla na dnešek hotové věštby a já jen tuhle větu.

Byl to příslib:-). Tak jsem čekala, jak mocně si to budu dnes užívat.

Ráno jsem vstala v sedm hodin. V polospánku jsem vyklopýtala do psího počasí s čoklovou na čůrací procházku.  Vysmýčila jsem celý kvartýr. Vyprala. Pověsila prádlo. Vyrazila na nákupy a zase moc utratila. Vrátila jsem se zmrzlá jak sobolí hovno a ještě naštvaná, páč romka, co se hnala za mnou do baráku, mě počastovala hodně nevybíravýma slovama a ještě za mnou hrozila pěstí, že jsem jí nepodržela otevřené dveře. Doma jsem uvařila oběd. Pak jsem si vyšla do deštíku na polední procházku s čoklovou. Má vábení, takže se stihla v nestřeženém okamžiku vyválet v cizím psím hovně, takže musela absolvovat ještě koupání... Vyžehlit. Napsat pět stránek textu ve wordu na téma podnik a podnikání podle obchodního zákoníku. Samé běžné věci... o výjimečně krásném dni nemůže být ani řeči.

A ty střípky, co za něco stály: snad těch několik sms od polozapomenutých lidí. A film Jméno růže. Přítulná čoklová vděčná za voňavou srst.

Jistě. Byl to hezký den. Minimálně tím, že se nikdy nebude opakovat... Ale zažila jsem mnohem krásnější dny. Tento nebyl ničím výjimečný a krásou neoplýval. Spíš jsem v něm cítila smutek. To ten sychravý podzim a dušičkový čas, nenaplněné touhy a sny, které se rozhoří zrovna v tyhle pošmourné dny.

Horoskopy jsou jako lidi. Někdy prostě lžou... 

Zítra bude líp. Ať máte hezký den! 

 

3 komentáře:

  1. stejně je hezký že jí říkáš čoklová...já kočce ted už říkám jen \"ty černá svině\"

    a už sem od tebe dlouho nedostal koment...kašleš mě...všechnu svojí energii investuješ do psů...pche..

    OdpovědětVymazat
  2. coklova je furt lepsi, nez ji rikat Markyza andelu:-) to je totiz jeji ctene rodne jmeno;-))

    OdpovědětVymazat
  3. ...nenaplněné touhy a sny... Jó, tak s tím se také potýkám... Jako srávný optimista ale doufám že určitě bude líp. Už musí přijít ten zlom.

    OdpovědětVymazat