sobota 8. září 2007

RENTABILNÍ NÁKUPY

Janě jsem přislíbila na dnešní den společné nákupy v krajském městě.

Bláhově jsem se domnívala, že když jsme se domluvily na desátou, že o desáté vyjedeme. Jak vidno, dlouho jsem s Janinkou nikam nejela. Dala jsem si budík na osmou, abych stihla vyvenčit čoklovou, zajít na nákup a hodit prádlo do pračky. V deset jsem uchystaná do nedělního úboru čekala na telefon. Zazvonil. Ovšem jen proto, aby mi Janinka sdělila, že se malinko zdrží, ať mám trpělivost.

Vyjely jsme ve dvanáct:-)

Úspěch celé výpravy spočíval v nákupu dvou měchů čajových svíček po sto kusech. Každý měch za páďo. Ještě jsem si koupila v levné knize dvě cédéčka a filmík Amélie z Montmartru. Nákupy trvanlivých potravin, které byly původním cílem naší cesty, se nestačily realizovat, páč jsme čekaly 20 minut na vozík do kaufu a pak jsme to vzdaly a jely domů.

Sečteno a podtrženo - najely jsme skoro sto kiláků, projely benzín za dvě kila a na svíčkách ušetřily dohromady stovku. Selským rozumem se lze dopídit ztráty, kterou jsme naší nákupní horečkou dosáhly:-). No a co, hele. Přišly jsme v životě o víc:-).

A aspoň jsme si cestou pokecaly o všem možném, především pak o těch, co na ně jaxi nemáme štěstí...

 

 

 

6 komentářů:

  1. Ale dyť účelem babských nákupů je hlavně potlach, né? :-) Znám to dokonale, když chodí takhle máti s tetou a já musím máti coby mladý&silný pomáhat s nákupem :-):-)
    mmch, jednou jsem vyřešil absentující vozíky (košíky nevedly) natvrdo, vstoupil jsem do obchodu, uzmul dvě tašky a tovar začal skládat do nich. Šoklé ochrance jsem milerád vysvětlil, že to u pokladny zase všechno vyložím :-) sice kroutili hlavou ale jít mě nechali, byť sledovaného:-)

    OdpovědětVymazat
  2. diky za tip! este se mam co ucit. holt, odvaznemu stesti preje!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. hele, lexulko, já ti ten výlet docela závidím, je to jak říká nade mnou wood, jen že se to tak otevřeně málokdy říká ... ale nebaví mě ty pozdní odjezdy a čekaní na ty, co se jim nechce vstávat!

    OdpovědětVymazat
  4. ja uz jsem si docela zvykla:-) musela bys znat Janu - ta jednou prijde pozde na svuj vlastni funus!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. ...a teď už vím, proč se mi celý den škytalo!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Pořád lepší, než dojet, nakoupit, ušetřit, všechno podle schedule, ale sama... :) On se jednou nějaký objeví, neboj. A pak budeš psát o tom, jak za sebou nechává ponožky;-))

    OdpovědětVymazat